וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתכוננת למשחק של "להיות או לחדול", לוקאס בסגל

7.11.2017 / 18:31

האדומים יארחו את גלאטסראיי שטרם ניצחה ביורוקאפ וינסו להשיג ניצחון שני ברציפות (20:15, ספורט1). קציקאריס על הרכש החדש: "נראה כמה יוכל לשחק". על המשחק: "כולם מודעים לחשיבות"

one

"להיות או לחדול", כך הגדירו בהפועל ירושלים את ההתמודדות מחר (רביעי, 20:15, ספורט1) מול גלאטסראיי הטורקית במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים ביורוקאפ. האדומים פתחו את המפעל עם שלושה הפסדים, אך הצליחו לחזור מאיטליה עם ניצחון דחוק בשבוע שעבר על רג'ו אמיליה וקיבלו דחיפה נוספת לביטחון עם ניצחון באילת בליגה, ויקוו להמשיך במומנטום מול הטורקים שנמצאים במשבר. גלא טרם ניצחה העונה במפעל האירופי ומחזיקה במאזן 4:90 בתחתית בית ב'.

עוד בנושא

גיל ההתבגרות: על פתיחת העונה המגומגמת של שון דאוסון ובני הרצליה
גוסטבו איון הפצוע לא ישחק מול מכבי ת"א, חשש: ייעדר מספר חודשים
בעקבות פציעת הולוואי: הפועל חולון פנתה לדרווין קיצ'ן

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
"אסור להפסיד שוב". פוטיס קציקאריס/נועם מושקוביץ

בשורות האלופה ערכו לא מעט שיחות עם השחקנים לאחרונה, בהן דרשו מהם להציג מחויבות במשחק החשוב כל כך. המאמן פוטיס קציקאריס הדגיש באימונים האחרונים את חשיבות ההגנה החל מהדקה הראשונה, והיום הוא אמר באימון:" יש להם קבוצה טובה עם המון כישרון ושחקנים טובים, הם מציגים הגנה טובה, יש למאמן שלהם הרבה ניסיון וצריך לדעת להתמודד עם הגרסה הטובה ביותר שלהם ולא להתחשב בהפסדים שספגו . שום דבר לא סופי אבל יש לנו משחק מאוד חשוב, הפסדנו שלושה משחקים ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד שוב. כולם מודעים לחשיבות המשחק".

שחקן הרכש החדש, קיילין לוקאס , שהגיע לארץ אתמול, ישתתף באימון המסכם שתערוך הקבוצה ויעמוד לרשותו של היווני: "לוקאס יתאמן איתנו היום, נראה כמה הוא יוכל לשחק ואיך המשחק יתפתח. בכל מקרה אני בטוח שהוא יעזור לנו".

מאמן היריבה ארמן קונטר אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו בתקופה רעה מאוד. מפסידים משחק אחר משחק. ננסה להשיג ניצחון ולהתמודד כפי שצריך מול הפועל ירושלים. הם השיגו ניצחון חוץ ותהיה להם מוטיבציה גבוהה". ג'ורדן טיילור, ששיחק הפועל חולון, הוסיף: "נחמד לחזור לישראל ולשחק מול הפועל ירושלים. יש להם אולם ואוהדים נהדרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully