וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו איון הפצוע לא ישחק מול מכבי ת"א, חשש: ייעדר מספר חודשים

הפורוורד/סנטר המקסיקני נפצע בכתפו ומוסיף עוד כאב ראש לקבוצה שכבר איבדה את קוזמיץ' וסרחיו יול בשל פציעות. דיווח: הבלאנקוס סיכמו עם וולטר טבארס (2.20 מ', 25)

גוסטבו איון שחקן ריאל מדריד (למטה) מול ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
מכת הפציעות נמשכת. גוסטבו איון/GettyImages

ביום חמישי תתארח ריאל מדריד הגדולה אצל מכבי תל אביב למשחק מסקרן במסגרת המחזור השישי ביורוליג, וייתכן מאוד שהצהובים תופסים את הספרדים בתזמון מצוין מבחינתם. הבלאנקוס איבדו במשחק הליגה האחרון עוד שחקן בשל פציעה, הפעם מדובר בגוסטבו איון הפורוורד/סנטר המקסיקני המצוין שנפצע בכתפו מול טנריפה ועל פי הדיווחים בספרד צפוי להיעדר כשבועיים עד שלושה במקרה הטוב וייתכן שבמקרה הרע ייעדר גם מספר חודשים אם ייאלץ לעבור ניתוח.

איון לא יגיע עם ריאל מדריד למשחק מול מכבי תל אביב והפציעה שלו מדללת מאוד את הקו הקדמי של הבלאנקוס שחסר גם את אוגניין קוזמיץ' הסנטר שנפצע גם הוא מוקדם יותר ולא ישחק יותר העונה. תוסיפו לכך את הפציעה של סרחיו יול ותקבלו קבוצה שחסרה שלושה מחמשת שחקני החמישייה שלה מהעונה שעברה. איון שחקן חשוב מאוד אצל פאבלו לאסו וביורוליג הוא רושם ממוצעים של 11 נקודות ו-8 ריבאונדים בחמישה משחקים. אגב, ריאל נחלה את הפסד הבכורה שלה במפעל במחזור החולף בבית מול חימקי מוסקבה. האם מכבי תל אביב תנחיל לה הפסד נוסף?

באל מונדו מדווחים שריאל מדריד הגיעה לסיכום עם הסנטר מכף ורדה וולטר טבארס (25, 2.20 מטר) לשלוש העונות הבאות. הוא אמור למלא את מקומם של שני הגבוהים של הבלאנקוס שנפצעו מוקדם יותר העונה, אוגניין קוזמיץ' וגוסטבו איון. טבארס היה שייך בעבר לאטלנטה וקליבלנד, אבל מיעט לשחק בשתי הקבוצות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully