וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת ברוסיה על ביברס נאתכו, 90 דקות וניצחון לאלמוג כהן

למרות השער בדרבי מול המוליכה לוקומוטיב, נטען כי קשר צסק"א "איבד את היכולת לנהל משחק". קשר אינגולשטאדט היה שותף ל-1:2 על האקסית נירנברג וקבוצתו התקדמה למקום החמישי

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה לפני אלכסיי מירנצ'וק שחקן לוקומוטיב מוסקבה. GettyImages
ביברס נאתכו לפני אלכסיי מירנצ'וק בדרבי/GettyImages

ביברס נאתכו היה אחד מגיבורי המחזור האחרון בליגה הרוסית, אחרי שהבקיע שער ב-2:2 של צסק"א מוסקבה בדרבי מול המוליכה לוקומוטיב. אחרי 16 מחזורי ליגה, צסק"א מדורגת במקום הרביעי עם 26 נקודות - שבע פחות מאשר ליריבה שצועדת בפסגה.

מה שמשך את תשומת הלב של התקשורת הרוסית הייתה החגיגה של נאתכו, שמיד לאחר הכיבוש בדקה ה-43 רץ לכיוון היציעים וביצע כמה גלגולים בפני האוהדים. מסתבר שהדבר קשור לכך שבנו של נאתכו ביצע גלגולים דומים מול היציעים של האדומים אחרי אחד ממשחקי הליגה האחרונים. "את השער הזה הקדשתי לבן שלי", סיפר היום נאתכו לאתר הרשמי של צסק"א, "בפעם הקודמת שכבשתי אוהדי צסק"א צעקו את השם של הבן שלי, וזו הדרך שלי להחזיר להם".

נאתכו התייחס לסיכוי של קבוצתו לזכות באליפות השנה ואמר: "רצינו לנצח ואם זה היה קורה הסיכויים שלנו היו עולים משמעותית, אבל עדיין יש מחזורים רבים לסיום העונה ושום דבר לא אבוד. לא נתנו ליריבה לברוח, כך שהסיכויים קיימים".

אגב, למרות השער לא כולם ברוסיה התרשמו מהיכולת של נאתכו. העיתון "ספורט אקספרס" העניק לשחקן ציון של 5.5 בלבד (מתוך 10) וביקר את יכולתו. בדברי ההסבר לציון נכתב: "ניצל מצב והבקיע שער, אבל הוא איבד מזמן את היכולת לנהל משחק כפי שעשה במדי רובין קאזאן".

* אלמוג כהן שיחק 90 דקות במדי אינגולשטאדט והיה שותף לניצחון החוץ 1:2 על האקסית נירנברג בליגה הגרמנית השנייה. היורדת המשיכה במגמת השיפור שלה ובזכות פנדל של דריו לסקאנו (81) עלתה למקום החמישי בטבלה, מרחק חמש נקודות מהמקום השלישי המוביל לפלייאוף על העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully