וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו כבש ב-2:2 של צסק"א מוסקבה מול לוקומוטיב

הקשר מצא את הרשת מול מוליכת הטבלה, אך לצערו זו השוותה בדקה ה-86 וצסק"א נותרה עם ניצחון ליגה בודד בששת המחזורים האחרונים בליגה הרוסית. בן חיים שוב לא בסגל ספרטה פראג

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
שער שהספיק רק לתיקו. נאתכו היום/GettyImages

ביברס נאתכו כבש היום (ראשון) ב-2:2 של צסק"א מוסקבה בדרבי בחוץ מול מוליכת הליגה הרוסית, לוקומוטיב מוסקבה. הקשר הישראלי, שמתוך ארבע עונותיו במדי צסק"א כבש בשלושה מקרים כבר נגד לוקומוטיב (כולל היום), מצא את הרשת בדקה ה-43 אחרי שהגנת המארחים לא הצליחה להרחיק כדור שטייל ברחבה והוא שלח אותו מהאוויר לרשת החשופה, מכשישה מטרים.

עוד קודם לכן, אנטון מירנצ'וק העלה את לוקומוטיב ליתרון מהיר (14), שבוטל על ידי ויטיניו (28). בדקה ה-49 השאיר חטאג חוסונוב בעשרה שחקנים ובדקה ה-76 החמיץ מנואל פרננדש פנדל עבור לוקומוטיב, אך הוא תיקן עם שער השוויון בדקה ה-86. צסק"א עם ניצחון ליגה אחד בלבד בששת המחזורים האחרונים.

* טל בן חיים שוב לא נכלל בסגל של ספרטה פראג, שנפרדה ב-2:2 בלבד בחוץ נגד זלין. ספרטה ספגה שער שוויון בדקה ה-91 יוממשיכה בעונה המאכזבת שלה.

* אלי אלבז לא שותף ב-3:4 של אפולון סמירניס על פאס יאנינה במחזור ה-10 ביוון. בזכות הניצחון, אפולון עלתה מעל הקו האדום.

* מונס דאבור קיבל מנוחה וישב 90 דקות על הספסל של רד בול זלצבורג, שגברה 1:3 על סט. פולטן. רד בול במקום השני באוסטריה אחרי 14 מחזורים, והיא מפגרת בנקודה אחרי שטורם גראץ.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע שנותר מחוץ לסגל, סיימה ב-0:0 את משחק הצמרת מול אנדרלכט השלישית ונהנית משש נקודות יתרון בפסגת הליגה הבלגית.

* אמיר בן שמעון נותר מחוץ לסגל של סניצה, שהשיגה ניצחון בכורה בליגה הסלובקית עם 1:4 מפתיע על האלופה ז'ילינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully