וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ויטסה: "העזיבה של מו אלאך מותירה חלל גדול, זו טעות"

הנק פרייזר התאכזב מאוד מעזיבתו של חברו הטוב למכבי חיפה: "אני חושש לעתיד המועדון, הצוות המקצועי ייפגע". בהולנד נזכרים בפטר בוס ומשוכנעים שההיבט הפיננסי היה מכריע

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

אף אחד בהולנד לא הופתע היום (שני) כשוויטסה ארנהם הודיעה שהמנהל הטכני, מו אלאך, עוזב את המועדון לטובת מכבי חיפה. המהלך הזה היה צפוי כבר כמה ימים וליוו אותו דיווחים רבים על כך שאלאך לא מצליח לתפקד עם התערבות ההנהלה בסמכויות שלו.

הבעלים של ויטסה, אלכסנדר צ'יגרינסקי, נוהג לבקר במועדון פעם בשנה ועד לאחרונה הוא ניהל קשר רק עם אדם אחד במועדון, המנכ"ל יוסט דה ויט. אבל בשנה האחרונה הגיע חבר הנהלה חדש מטעמו של צ'יגרינסקי, איש עסקים בשם ואלרי אויף, שדרש להיות מעורב. אלאך והמאמן הנק פרייזר הרגישו שההתערבות בעבודה שלהם הולכת וגוברת וכשמכבי חיפה הגישה למנהל הטכני גלגל הצלה, הוא קפץ עליו.

פרייזר המאוכזב נשאר מאחור, ללא חברו הטוב. "העזיבה של מו מותירה חלל גדול, אני חושש לעתיד המועדון", אמר המאמן, "אני לא חושב שמו התאכזב מוויטסה, אבל זו טעות ברורה. גם הצוות המקצועי ייפגע. הוא בנה כאן ארגון יציב. היחסים בינינו טובים מאוד גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית".

עוד בנושא:

איש חזון ומדע: מו אלאך, המנהל הספורטיבי החדש של מכבי חיפה
מו אלאך חתם במכבי חיפה: "שמח להגיע למועדון כזה גדול"

מוחמד אלאך מנהל ספורטיבי ויטסה. GettyImages
חיפה זרקה גלגל הצלה ואלאך זינק עליו/GettyImages

בהולנד כבר ראו את פטר בוס עוזב את ויטסה לטובת מכבי תל אביב באמצע העונה ומסביר ש"הציעו לי שק גדול של כסף". כך שגם היום מדברים שם על עזיבה של אלאך לטובת שכר גבוה מזה שהרוויח בהולנד ויתרה מכך: קבוצה עם תקציב גבוה יותר. אגב, בוס ואלאך שומרים על יחסים קרובים עד היום.

אגב, באתר חדשות הולנדי שמתמקד בקהילת המהגרים הצפון אפריקאים, תהו היום: "העבר לימד אותנו שלקבוצות בישראל קשה עם מקבלי החלטות או מאמנים בעלי רקע מוסלמי. רק הזמן יגיד אם המהלך של החתמת אלאך יעבוד מהבחינה הזו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully