וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך חתם במכבי חיפה: "שמח להגיע למועדון כזה גדול"

6.11.2017 / 11:38

המנהל המקצועי חתם לעונה וחצי בשורות הירוקים: "שמח לחתום במועדון כזה גדול". שחר: "קיבלנו עליו לא מעט המלצות". יהיה אחראי על הצוות המקצועי והרכש, מכבי חיפה לא תשלם פיצויים לוויטסה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

עידן חדש במכבי חיפה: מו אלאך חתם היום (שני) כמנהלה המקצועי החדש של הקבוצה. אלאך נפגש הבוקר (שני) עם הנשיא יעקב שחר, הצדדים הגיעו להסכמות על חוזה לשנה וחצי ואחרי הפגישה יצאה הודעה משותפת עם המועדון ההולנדי ויטסה על החתימה הרשמית כאשר חיפה לא תשלם פיצוי לויטסה. כך סוכם הבוקר בין המועדונים לפני החתימה. על פי ההודעה הרשמית, "אלאך יהיה אחראי על כל המדיניות הספורטיבית של קבוצות המועדון. הוא יהיה אחראי על הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת, על הרכש, יתווה את הדרך למחלקת הנוער וירכז תחתיו את כל הפעילות הספורטיבית".

אלאך אמר מיד לאחר החתימה לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח לחתום במועדון כזה גדול, זה כבוד עבורי ואני מאוד גאה. גאה עבור עצמי ובוודאי שגאה עבור המועדון בו עבדתי, שתמכו במהלך. אני מצפה, מתרגש ומלא אנרגיות לקראת העבודה במכבי".

נשיא המועדון, יעקב שחר, אמר לאתר הרשמי: "בראש ובראשונה אנחנו נאמנים להחלטה שלנו לנסות ולמצב את עצמנו בתפקיד החדש הזה. נכון שזה לא עלה יפה עם הקודם. קיבלנו לא מעט המלצות ואני מאוד מקווה שהפעם זה יעלה יפה ונצא לדרך חדשה. מו הוא אדם מקסים. אני שמעתי את האני מאמין שלו וזה בהחלט מתאים למועדון. אני מאוד מקווה שכולנו נניח לו לעשות את העבודה. כשאני אומר כולנו אני מתכוון שאנחנו בתוך המועדון וגם מחוץ למועדון. אני מאמין שמו יעזור לנו ללכת קדימה ולהצליח".

מו אלאך המנהל המקצועי של מכבי חיפה עם יעקב שחר. מכבי חיפה, אתר רשמי
וולקאם. אלאך/אתר רשמי, מכבי חיפה

באתר הרשמי של ויטסה הודיעו על עזיבתו של אלאך, שנפרד: "בשנים האחרונות עבדתי בויטסה עם המון מחויבות ומעורבות. אני מרוצה מההזדמנויות שהיו לי, משיתוף הפעולה עם עמיתיי וכמובן שמהתוצאות שהשגנו. יחד עם זאת, חלק חשוב מהעבודה כמנהל טכני היא מיקוד בתכניות ארוכות טווח וזה ההסבר לעזיבה שלי כעת".

המנכ"ל יוסט דה ויט אמר: "מו תרם רבות לויטסה בשנים האחרונות ואנחנו אסירי תודה. אני רוצה להדגיש את הכישרון שלו בזיהוי כישרונות, בבניית סגל חזק, ביכולת להביא תוצאות בחלון ההעברות ובפיתוח האקדמיה".

כזכור, אלאך הודיע לאנשי מכבי חיפה כי הוא המליץ לא לפטר את המאמן גיא לוזון. גורם במכבי חיפה אישר הבוקר את הידיעה ואמר: "בשלב זה אין שום החלטה על זעזוע. אלאך לא התנה בשום שלב את חתימתו בכך שהמאמן יפוטר ומדובר בשמועות ותו לו".

אלאך ייכנס לנעליים שהותיר אחריו תור כריסטיאן קרלסן, שעזב בסיום העונה שעברה. בקיץ ניסו הירוקים לצרף את טוני הספרדי אך לא הצליחו וכעת, אחרי פתיחת העונה הלא טובה, החליטו לזעזע פעם נוספת את המערכת. ההולנדי בן ה-44 סיים את קריירת המשחק שלו ב-2006, אחרי שעבר בין היתר באקסלסיור, כרוניגן וטוונטה. ב-2008 החל לעבוד בטוונטה והחל מ-2013 הוא שימש כמנהל הטכני של ויטסה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מו אלאך חותם עם יעקב שחר כמנהל המקצועי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מו אלאך עם הבוס/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully