וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריב טפר: "יש ניסיון לבצע הפיכה באיגוד השופטים"

יריב טפר הכריז בתוכנית הפייסבוק של יניב טוכמן וחמי אוזן כי בעלי אינטרס מנסים לפגוע בארגון: "תמיד כשעושים ניקיון בבית נשארים פירורים. הפירורים האלו מנסים עכשיו להרים ראש"

עריכה: מתן חדד

"מה שקורה באיגוד השופטים הוא ניסיון להפיכת חצר", כך הצהיר היום (ראשון) מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר. בתוכנית הפייסבוק של חמי אוזן ויניב טוכמן אמר טפר כי גל הפרסומים האחרונים נגד האיגוד נובע מרצון של גורמים שנפגעו מהרפורמות באיגוד לסגור חשבון עם טפר ועם המנכ"ל סלמן בן ציון.

בתוכנית אמר טפר: "מתנהלת ביקורת פנים באיגוד השופטים לכן אזהר בדברים שלי. כשנכנסתי להיות מנכ"ל מונה היו"ר סלמן בן ציון כדי לבצע ניסיון לניקיון הבית. אבל תמיד כשעושים את זה נשארים פירורים בקצה החדר. הפירורים מנסים להרים את הראש ולבצע הפיכת חצר. לא אני ולא היו"ר היינו שופטים. לקחנו את התורה של אופ"א בנוגע לשופטים ולקחנו את התורה של פייר לואג'י קולינה ואמרנו נעשה "קופי פייסט" ניקח את דרכי הפעולה וניישם אותם באיגוד השופטים. יש אנשים שלא אוהבים את זה.

בהמשך שב והדגיש טפר: "הפיכת חצר זה מה שקורה כאן. אנשים שלא קיבלו תפקידים משתמשים בכלי תקשורת מסוימים כדי לסגור חשבון. יש כל מיני דמויות מהעבר האפל של הכדורגל בישראל שצצו בין אם בעצמם ובין אם באמצעות הדור הממשיך שלהם וניסו להשפיע על הליך קבלת החלטות. יש אתר שמשתף פעולה עם דברים צהובים. אנחנו מצידנו נפעל וניישם דברים בהתאם למה שיעלה בבדיקה של מבקר הפנים".

עוד בנושא
תהיו מכבי נתניה: אורן יוסיפוביץ על הקבוצה הכי כיפית בליגת העל
הפועל חיפה: אוסידון התלונן באיגוד. אמר לשופט: "הקוון הכשיל אותך"
עימות חריף בין דורון אוסידון לקוון דן אוצ'ניק: "אגיש תלונה במשטרה"

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, אלון יפת, שופט כדורגל. ברני ארדוב
"עשינו 'קופי פייסט'". יריב טפר/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • יריב טפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully