וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה תוקף את מוריניו: "זכיתי באליפות עם שחקנים שסיימו אצלו במקום העשירי"

מנג'ר צ'לסי בביקורת חריפה נגד הפורטוגלי לפני המפגש היום בין הבלוז לשדים האדומים (18:30, ספורט 1). מוריניו כמובן לא נשאר חייב: "בניגוד לאחרים אני לא בוכה על פציעות כל הזמן"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
במצב רוח קרבי. קונה/רויטרס

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ייפגשו היום (א', 18:30, ספורט 1) לקרב צמרת לוהט בפרמיירליג כשעבור הבלוז זו הזדמנות מצוינת להשכיח את התקופה הקשה שעברה על המועדון ולהתקרב לחבורת הצמרת. מנגד, השדים האדומים מקווים לתת הצגה לאור הביקורות על הסגנון ההגנתי בו משחק המועדון.

הלחץ לקראת העימות ניכר על שני המנג'רים, אנטוניו קונטה וז'וזה מוריניו שניצלו את סוף השבוע כדי למתוח ביקרות אחד על השני. קונטה תקף בחריפות את מוריניו שכזכור אימן את הכחולים בכמה קדנציות עד שפוטר בבושת פנים על ידי רומן אברמוביץ' ב-2015. האיטלקי טען אמש כי הוא למעשה ממשיך במלאכת שיקום של ההריסות שהותיר אחריו הפורטוגלי.

לדברי קונטה: "העונה שעברה (בה צ'לסי זכתה באליפות תחת הדרכתו של האיטלקי) הייתה נס כי שיחקנו עם אותם שחקנים שרק עונה קודם לכן סיימו במקום ה-10 (העונה שהחלה בהדרכתו של מוריניו במהלכה פוטר והוחלף על ידי חוס הידנק)". קונטה המשיך ואמר: "אם אני זוכר נכון אתם התקשורת הייתם הראשונים לכתוב שצ'לסי בעונה שלאחר מכן תהייה גרוע מזו שסיימה במקום 10. אני זוכר את הכותרות. אני חייב להגיד שכשאני עושה טעות אני מודה בה. אבל אתם חייבים להודות בטעות שלכם. בשנים האחרונות עזבו אותנו כמה שחקנים חשובים וכעת אנחנו מסיימים בנייה מחדש כדי לשחזר את הישגי העבר".

עוד בנושא
יורגן קלופ: "שינינו גישה, העליתי הרכב שמתאים לצאת למתפרצות"
ראשון באנגליה: צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד, סיטי תארח את ארסנל
פטר בוס בדרך החוצה מדורטמונד? "לא שיחקנו כמו קבוצת צמרת"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מסתדר בלי פוגבה. מוריניו/רויטרס

מנגד, מוריניו הכריז בסוף השבוע כי הוא "אינו בוכה על פציעות" כמו מנג'רים אחרים כשהוא רומז לקונטה. מוריניו שנאלץ להסתדר ללא פול פוגבה הפצוע במשך 11 המשחקים האחרונים הכריז: "אתם יודעים שאני מתלונן על הרבה דברים, אבל אני לא בוכה על פציעות. מאמן אחר בטח היה מזכיר את פוגבה כל היום. 'אוי, אין לי את פוגבה, למה אין לי את פוגבה'. אני לא מדבר על פוגבה (שייעדר גם היום) אלא רק כשהעיתונאים שואלים אותי".

השלב הבא בעימות בין השניים לבטח יגיע אחרי המשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully