וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באנגליה: צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד, סיטי תארח את ארסנל

משחקי ענק בממלכה: האלופה תרצה להתאושש מההפסד הכואב לרומא נגד 'המיוחד', הקבוצה של פפ גווארדיולה תנסה להמשיך את הדהירה כשתפגוש את התותחנים. טוטנהאם תארח את פאלאס, אברטון נגד ווטפורד

המחזור ה-11 בפרמיירליג ימשיך מחר (ראשון) עם מספר משחקי מפתח כשבמוקד שני מפגשי ענק בו מעורבות הקבוצות של העיר מנצ'סטר: יונייטד תתארח אצל האלופה, צ'לסי, בעוד סיטי תנסה להמשיך את הדהירה כשתארח את ארסנל. במשחקים נוספים טוטנהאם תחזור לליגה אחרי ה-1:3 האדיר על ריאל מדריד ותארח את קריסטל פאלאס מהתחתית ואברטון תפגוש את ווטפורד.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
יעמיק את המשבר של הבלוז? ז'וזה מוריניו/רויטרס

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד (18:30, ספורט 1)

האלופה תנסה להתאושש מההפסד הכואב 3:0 לרומא בליגת האלופות נגד השדים האדומים, שנמצאים כבר עם רגל וחצי בשמינית הגמר. בליגה, שתי הקבוצות מגיעות למפגש הענקיות הזה אחרי ניצחונות, ויודעות שאיבוד נקודות נוסף עלול לגרום ליתרונה של המובילה בראש הטבלה, מנצ'סטר סיטי, לצמוח. במשחק שנערך בסטמפורד ברידג' בעונה שעברה הצליחו הבלוז לנצח 0:4, אך במפגש האחרון בין הקבוצות, שנערך באפריל, קבוצתו של ז'וזה מוריניו ניצחה 0:2. אנגולו קאנטה עדיין פצוע ולא ישחק בקישור של אנטוניו קונטה.

עוד בנושא:

רוי קין: "לא הייתי צופה בליברפול גם אם הייתה משחקת אצלי בחצר"
דויד סילבה: "אני מתפלל כל לילה שמנצ'סטר סיטי תזכה בליגת האלופות"
ג'ון הארטסון: "התבקשתי לעזור לשחקני פרמיירליג שהתמכרו להימורים"

שחקני מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס. רויטרס
רוצים להמשיך לחגוג. גבריאל ז’סוס וראחים סטרלינג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ארסנל (16:15, ספורט 1)

כשהיא עדיין לא רשמה הפסד במסגרת רשמית העונה, מוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי היא אחת מהקבוצות המרשימות ביותר באירופה כרגע. היא פוגשת קבוצה מולה היא מתקשה בעונות האחרונות: ארסנל, אותה ניצחה פעם אחת בלבד ב-9 המפגשים האחרונים (4 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים), והסיטיזנס יקוו שהתותחנים לא יקטעו את הרצף המרשים שלהם שעומד על 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. האורחים מלונדון ינסו להפתיע ולא לתת לצמרת לברוח כשהם ירצו להשלים רצף של שלושה ניצחונות ליגה.

טוטנהאם - קריסטל פאלאס (14:00, ספורט 1)

אחרי 1:3 ענק על ריאל מדריד בליגת האלופות, טוטנהאם חוזרת לליגה כשהיא יודעת שאסור לה לאבד נקודות אם היא לא רוצה לתת לקבוצות שמעליה לברוח. אחרי הפסד 1:0 למנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם, הספרס מארחים את הנשרים, שנמצאים במחזור האחרון בטבלה עם 4 נקודות בלבד וינסו להפתיע את התרנגולים המרשימים, שניצחו אותם בארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות.

אברטון - ווטפורד (18:30, ספורט 3)

אברטון מעולם לא הפסידה לווטפורד בבית, אך אם תפסיד, היא תרשום את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז עונת 1995/96. הטופיז נמצאים במקום ה-18 בטבלה ומגיעים אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות. גם האורחים מלונדון מגיעים בכושר לא טוב, אחרי שהפסידו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם, והם ינסו להתאושש על חשבון המארחים, להם עדיין לא מונה מאמן חדש מאז פיטוריו של רונאלד קומאן ההולנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully