וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: הקשר סידני דה פרייטאס החל להיבחן, הקבוצה מעוניינת בדור ג'אן

5.11.2017 / 11:31

הברזילאי שכבר היה סגור בהפועל רעננה ינסה להרשים את אנשי אשדוד. סוכנו רפי שמואל: "חבל שרעננה לא כיבדו את ההסכם". חלוץ בית"ר ת"א/רמלה מועמד להתאחד עם עמיר תורג'מן

סידני דה פרייטאס. האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד,
אם לא רעננה, אז אשדוד. דה פרייטאס/האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד החל להיבחן הבוקר (ראשון) הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס שכבר חתם בהפועל רעננה ונמצא תחת חוזה במועדון מהשרון אך המאמן החדש מנחם קורצקי החליט לשחררו. שחקן העבר וסוכן השחקנים בהווה רפי שמואל שהביא אותו הבוקר לאשדוד אמר לוואלה! ספורט: "יש כבר הסכם חתום עם הפועל רעננה על פי החלטה של דני בונדר וגיא לוי ועל פי הסכמה של אשר אלון אבל משום החליט מנחם קורצקי שהוא לא מעוניין בשחקן ולכן הבאתי אותו הבוקר לאשדוד ואני משוכנע שהוא ירשים את המאמן עמיר תורג'מן ויחתום בקבוצה. אני רק יכול להצטער על ההתנהגות של רעננה.

שמואל הוסיף: "מדובר בשחקן מוכר בברזיל מקבוצת בוטפוגו והסוכן הברזילאי שמביא לכאן לא מעט שחקנים הביע תרעומת על כך שרעננה לא כיבדה את ההסכם".

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
בבית"ר מבקרים את בן זקן וקונטה: "אנחנו הקבוצה שהכי קל נגדה"
הפועל חיפה: אוסידון התלונן באיגוד. אמר לשופט: "הקוון הכשיל אותך"

שחקן מ.ס אשדוד, בלסינג אלקה. לירון מולדובן
לא מבצע הוראות. אלקה/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד מבינים שכדי להישאר בליגה, המועדון יהיה חייב להתחזק עוד בחלון ההעברות של חודש ינואר. בעיית המחץ בחלק הקדמי תוביל לצירוף של חלוץ אחד לפחות והמועמד להצטרף הוא דור ג'אן חלוצה של בית"ר תל אביב/רמלה אותו מכיר עמיר תורג'מן מצוין מהתקופה בה אימן את הקבוצה מהליגה הלאומית. בחלק האחורי, הכוונה היא להתחזק בבלם זר שיצטרף אל ויקטור גנב ואז להסיט את קרלו ברושיץ' לעמדת המגן השמאלי.

באשדוד חזרו אמש מעכו כשהם מאוכזבים מאוד מהתוצאה. תורג'מן החליט לספסל את בלסינג אלקה ולשלוח אותו רק כמחליף כיוון שהחלוץ לא הקפיד לבצע את המשימות הטקטיות של הצוות המקצועי במשחקים האחרונים וגם באימונים.

עמיר תורג'מן לא הסתיר אתמול את המניעים להחלטתו ואמר: "אם בלסינג יעשה את העבודה ויחזור להגנה, הוא יפתח בהרכב ואם לא, אז כמו כל שחקן שלא נשמע להוראות הטקטיות גם הוא יישב על הספסל".

עדכון ראשון 7:54

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully