וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: מאט הווארד יצטרך לעבור ניתוח

4.11.2017 / 18:04

הפורוורד-סנטר (28, 2.03) שנפצע לפני המחזור השני בכף רגלו ייעדר כחודש וחצי נוסף מה שככל הנראה יוביל את האדומים לצרף שחקן פנים בתקופה הזאת. בקבוצה הגישו ערעור על עונש הרדיוס

one

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) כי הפורוורד-סנטר האמריקאי מאט הווארד יצטרך לעבור ניתוח בכף רגלו הפצועה ולהיעדר למשך שישה שבועות מפעילות. האדומים יאיצו את הנסיונות לצרף שחקן פנים נוסף לפרק זמן זה, ולאחר מכן לקבל החלטה מי ימשיך עד לסיום העונה. המאמן דני פרנקו סיפר על מצבו של הווארד בשבוע שעבר, אחרי הניצחון על אילת ואמר: "אין לנו תחליף למאט, לא רוצה לוותר עליו".

שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
ייעדר בתקופה הקרובה? האוורד/ברני ארדוב

הווארד (28, 2.03) הגיע להפועל תל אביב אחרי שלוש שנים בשטרסבורג הצרפתית והיה אמור להיות הלוחם והמוח של האדומים מתחת לסלים, אלא שמתחילת העונה רצף הפציעות פוגע בו. הפציעה הראשונה הגיעה לפני משחק האימון הראשון, באצבע כף היד, ממנה הווארד נעדר שבועיים. הפציעה הנוכחית הגיעה בהכנה למחזור השני, כשהווארד וצוף בן משה התנגשו והאחרון נפגע בקרסולו. האדומים חשבו כי מדובר בפציעה קלה, והוא אף שותף באותו משחק נגד נהריה, אך יצא אחרי פרק זמן קצר ולא שב מאז.

בהפועל הגישו בסוף השבוע האחרון ערעור לבית הדין של איגוד הכדורסל על ההחלטה להעניש אותם ברדיוס אחד בפועל בעקבות אירועי המשחק נגד הפועל ירושלים, והדיון צפוי להתקיים במהלך השבוע הנוכחי, כך שלא ברור האם משחק הליגה הבא נגד גלבוע/גליל ייערך בדרייב אין או במקום אחר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully