וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דמיון ג'יימס סיכם עד לסיום העונה

4.11.2017 / 13:43

הפורוורד האמריקאי (30, 2.01) שהיה חלק מהסגל של סן אנטוניו שזכה באליפות בעונת 2013/14 יחליף את דנזל בואלס ששוחרר מהקבוצה של מאיר טפירו. שיחק 39 משחקים ב-NBA בארבע עונות

one

בווידאו: צפו בהפסד הפועל אילת להפועל תל אביב

הפועל אילת סיכמה את תנאיו של הפורוורד האמריקאי דמיון ג'יימס שיחליף את דנזל בואלס ששוחרר מהקבוצה לפני כשבוע וחצי. ג'יימס צפוי לחתום במועדון ולנחות בישראל באמצע השבוע, כשהוא לא יהיה חלק מהסגל למשחק הליגה נגד הפועל ירושלים מחר (ראשון). במועדון חיכו בימים האחרונים עד להגעת שחקן מתאים במקומו של בואלס, כשהכוונה הייתה לצרף שחקן איכותי מספיק. בקיץ שעבר ניהל ג'יימס מגעים להגעתו לגלבוע/גליל של אריאל בית הלחמי, אך דחה את הגעתו.

ג'יימס (30, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס היוקרתית, בה שיתף פעולה עם קווין דוראנט. הוא נבחר במקום ה-24 בדראפט 2010 על ידי אטלנטה, ונשלח בטרייד לניו ג'רזי לפני פתיחת העונה. בעונת הבכורה שלו ב-NBA שיחק 25 משחקים, מתוכם 9 בחמישייה ורשם 4.4 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק. את רוב העונה שלאחר מכן הוא פספס בשל פציעה, ובעונת 2012/13 שיחק רוב העונה בליגת הפיתוח לפני שקיבל חוזה זמני בברוקלין.

עוד בנושא:

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב בהרצליה, הפועל חולון בחיפה
אורי אלון: "מי שיעשה פרצופים, לא יהיה בהפועל ירושלים"
כאן נפרדו דרכיהן: על הכדורסל החיובי של מכבי ת"א לעומת מילאנו

שחקן סידני קינגס דמיון ג'יימס. GettyImages
ג'יימס במדי סידני/GettyImages

בעונת 2013/14 ג'יימס שב לבייקרספילד מליגת הפיתוח, אך חתם במהלך העונה על חוזה לכל העונה בסן אנטוניו, בה אף זכה באליפות ה-NBA כשהוא מקבל רק חמישה משחקים בליגה הסדירה, ושיתף פעולה עם אוסטין דיי מהפועל ירושלים. את העונה שלאחר מכן חילק בין ליגת הפיתוח לליגה הפיליפינית. בעונת 2015/16 הגיע לראשונה לאירופה כשחתם בלה מאן אך שוחרר אחרי כמה חודשים וסיים את העונה בפורטו ריקו, שם שיחק גם בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully