וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "מה סוד ההצלחה שלי? כישרון. המון כישרון"

כוכב ריאל מדריד התראיין לקראת המפגש הביתי מול לאס פלמאס (ראשון, 21:45, ערוץ 50): "מאז גיל 16 ידעתי שאהיה כוכב". זינדין זידאן צפוי לערוך מהפכה בהרכב, ואייחו וסבאיוס אמורים לפתוח

one

המחזור ה-11 בליגה הספרדית יינעל מחר (ראשון) עם חמישה משחקים, במרכזם משחק הבית של ריאל מדריד מול לאס פלמאס. ויאריאל תארח את מלאגה, סלטה ויגו תמתין לבילבאו, סוסיאדד תארח את אייבר וג'ירונה המפתיעה תנסה להמשיך את המומנטום מהניצחון מול ריאל מדריד גם מול לבנטה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
ריאל תחזור לנצח? רונאלדו מאוכזב/רויטרס

ריאל מדריד - לאס פלמאס (21:45, ערוץ 50)

אחרי שני הפסדים רצופים, אחד מהם לג'ירונה הקטנטנה בליגה והשני לטוטנהאם בליגת האלופות, ריאל המדוכדכת יודעת שאין לה פריבילגיה לאבד נקודות נוספות אם היא עדיין מפנטזת על מחיקת פער 8 הנקודות מברצלונה בפסגה. גארת' בייל, רפאל וראן וקיילור נבאס ככל הנראה ייעדרו בשל פציעות, וזינדין זידאן ינצל זאת כדי לתת צ'אנס נוסף לחסוס ואייחו, תאו הרננדז, מרקוס יורנטה ודני סבאיוס, שעשויים לפתוח בהרכב. בכל מקרה, מול הקבוצה הצנועה מהאיים הקנארים, שלא ניצחה בששת המשחקים האחרונים, חזרה למסלול הניצחונות הוא לא פחות מהכרח.

לקראת המשחק, כריסטיאנו רונאלדו התראיין ל"מארקה" והתייחס לשאיפות ביום שאחרי הפרישה. "קשה לומר לאיזה כיוון אפנה, כי אני אחד שאוהב להתרכז בהווה. אני מודע לכך שלא אשאר צעיר לנצח, אבל דבר אחד בטוח - אני לא רואה את עצמי הופך למאמן בעתיד".

כשנשאל מה סוד ההצלחה שלו, השיב: "כישרון, המון כישרון. בלי כישרון, אין על מה לדבר בכלל, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי. כבר בגיל 16 ידעתי שאני הולך להיות כוכב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. AP
מהפכה. זידאן/AP

משחקים נוספים

לבנטה - ג'ירונה (13:00)

סלטה ויגו - בילבאו (17:15)

ריאל סוסיאדד - אייבר (19:30)

ויאריאל - מלאגה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully