וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סימנה את קשרה בן ה-21 של צסק"א מוסקבה, אלכסנדר גולובין

הצעיר הכישרוני נמצא במעקב של רוברט פרננדס ועשוי להצטרף בחלון ההעברות בינואר. אינייסטה כשיר ויחזור לסגל מול סביליה (21:45, ערוץ 50), ואלוורדה לא מודאג מהבצורת של לואיס סוארס

one

חדשות טובות לברצלונה: אנדרס אינייסטה ערך אמש (שבת) אימון מלא ויחזור לסגל לקראת המשחק מול סביליה הערב (שבת, 21:45, ערוץ 50). הקפטן, שהחמיץ את המשחקים מול אולימפיאקוס ובילבאו בשל פציעה, ערך בימים האחרונים אימונים חלקיים ולא היה ברור מתי יוכל לחזור לכשירות מלאה. אמש בשעות הערב המאוחרות הצוות הרפואי של ברצלונה החליט לתת לו אור ירוק לשחק, וארנסטו ואלווארדה בוודאי ישמח לעשות בו שימוש.

אמש התייחס ואלוורדה במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק לבצורת של לואיס סוארס, שכבש שלושה שערים ב-13 משחקים העונה, ובמשחקים האחרונים מרבה להחמיץ. "יש הבדל של סנטימטרים בודדים בין מה שאתם קוראים לו כישלון לבין הצלחה. לואיס כמעט כבש כמה פעמים, אבל הכדורים שלו עברו סנטימטרים מהשער. לכן זו רק שאלה של זמן עד שהוא יחזור לכבוש בצרורות", אמר המאמן. "הדבר היחיד שאני מבקש ממנו זה שלא ירים ידיים, ולמען האמת, אני לא חושב שזה יקרה כי לואיס בחור חזק מאוד מנטלית".

בינתיים, ברצלונה ממשיכה לחפש שחקנים חדשים בשוק. אחד השחקנים שנמצאים על הכוונת של הקטלונים, על פי "ספורט" המקומי, הוא קשרה של צסק"א מוסקבה, אלכסדר גולובין. גולובין בן ה-21 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים שהצמיח הכדורגל הרוסי בשנים האחרונות, והוא מתהדר ביכולת טכנית משובחת. העונה הוא כבש שני שערים בליגה הרוסית, ועוד לא כבש בליגת האלופות.

אלכסנדר גולובין, צסק"א מוסקבה, מול חואן מאטה, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
על הכוונת. גולובין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully