וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה הבאה של בית"ר ירושלים: החתמת שכטר וקליימן לשנים הבאות

4.11.2017 / 7:39

אחרי הארכת חוזהו של עידן ורד, הקבוצה מהבירה רוצה לסגור לטווח ארוך עם שאר הישראלים הבכירים. עם שניים מהם יחלו שיחות בקרוב. וגם: מה הוביל לפריצת הדרך במשא ומתן עם ורד?

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

שביעות רצון בבית"ר ירושלים בעקבות הארכת החוזה של עידן ורד בשלוש שנים נוספות. בבית"ר לא שינו באופן משמעותי את הצעתם המקורית לקשר המצטיין, אולם מה שהביא למפנה בימים האחרונים ולסיום הסאגה היה רצון השחקן ואביו, שהחליטו כי בשלב זה הדבר הכי נכון יהיה להמשיך בבית"ר. אביו נמרוד אף נשמע אומר לאנשים: "הוא מלך בבית"ר ומאושר שם, ככה אני רוצה את הילד שלי. כסף זה לא הכל". אגב, בין הצדדים סוכם שלמרות שאין סעיף שחרור בחוזה, ברגע שתגיע הצעה אטרקטיבית מחו"ל אותה ורד ירצה לממש, המועדון יבוא לקראתו.

בשבוע האחרון מאז הוצאתו של ורד מהסגל נגד אשקלון החל לחץ גדול אצל אוהדי בית"ר שאף איימו במחאה בעקבות ההחלטה. בבית"ר גם הבינו כי מדובר בשחקן האהוב ביותר על ידי האוהדים, ולכן החליטו גם הם לשים את האגו בצד ולחזור לשיחות מול סוכנו של השחקן, אבי נמני. נמני עצמו לא הבין על מה כל המהומה החלה מבלי שניהל שיחה אחת עם בית"ר, אך אתמול (שישי) לאחר הסיכום הוא כבר נראה מחייך ואף צחק עם הנוכחים בפגישה על הרעש הגדול סביב הפרשה בשבוע האחרון.

עוד בנושא

נשאר בבירה: עידן ורד חתם לשלוש שנים נוספות בבית"ר ירושלים
בני בן זקן על הביקורות נגדו: "לא מתרכז במה שקורה מסביב"
בית"ר ספגה הפסד טכני וקנס של 6,000 שקלים בגין שיתוף 6 זרים

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סאגה אחת כבר הסתיימה. עידן ורד עם קלטינס/ברני ארדוב

בחודשיים הקרובים רוצים בבית"ר להשלים את סגירת כל הקאדר הישראלי לעונה הבאה. בקרוב יחלו שיחות גם עם איתי שכטר ובוריס קליימן, שמסיימים חוזה בסיום העונה. לכל שאר השחקנים יש חוזה תקף, או שלמועדון יש אופציה להאריך את ההתקשרות. בבית"ר אמרו אתמול: "החלק הקדמי שלנו זה היתרון הכי גדול שלנו וצריך להשאיר את כולו בשנים הבאות. לשם אנחנו מכוונים".

הערב (20:30, ספורט 1) תפגוש בית"ר את בני יהודה. דוד קלטינס ואנתוני וארן ייעדרו בשל פציעות. שחקני הקבוצה תהו מדוע המאמן בני בן זקן לא עורך אסיפה, לא מתרגל הרכב או אפילו תרגול טקטי לקראת המשחק ואף אמרו: "נקווה שזה לא יעלה לנו ביוקר, ניצחנו שלושה משחקים למרות שהיריבות היו עדיפות והיה לנו הרבה מזל, השחקנים יצטרכו לקחת עוד יותר אחריות ולהרים את עצמם ואת הקבוצה היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully