וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:2 לסמפדוריה בדרבי, קרוטונה ניצחה 2:3 בבולוניה

ספאטה בישל לראמירס (24) ולקוואליארלה (84) וסידר לסמפ ניצחון רביעי בארבעה משחקים. גנואה סופרת שלושה הפסדים רצופים. הפסד רביעי ברציפות לרוברטו דונאדוני ולבולונזים

שחקני סמפדוריה חוגגים. GettyImages
ניצחון שלישי ברצף בדרבי. שחקני סמפדוריה חוגגים/GettyImages

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם מהפך של קרוטונה, שניצחה 2:3 בחוץ את בולוניה ועם סמפדוריה, שגברה 0:2 על גנואה בדרבי.

בולוניה - קרוטונה 3:2

הפסד רביעי ברציפות לקבוצה של רוברטו דונאדוני, שלא הצליחה לנצח למרות צמד של סימונה ורדי בבעיטות חופשיות. החלוץ בן ה-25 סובב בשמאל מעל החומה בדקה ה-38 ועשה את זה שוב ברגל ימין בדקה ה-45, שלוש דקות אחרי שאנטה בודימיר דחק מקרוב את השוויון. אלא שקרוטונה השוותה פעם נוספת בדקה ה-68 מפנדל של מרצ'לו טרוטה ואחרי שתי דקות השלימה את המהפך עם השני של בודימיר הקרואטי, שירה כדור חד בשמאל אל הרשת של אנג'לו דה קוסטה. האורחים התרחקו מהתחתית עם שני ניצחונות תוך שישה ימים.

גנואה – סמפדוריה 2:0

סמפדוריה הגיעה לדרבי הגדול של גנואה כפייבוריטית ברורה וניצחה בזכות שני בישולים של דובאן ספאטה, לגסטון ראמירס (24, הראשון שלו העונה) ולפאביו קוואליארלה (84). סמפ, שנמצאת במקום השישי, השיגה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ונצמדה אף יותר לחבורת הצמרת. היא גם חגגה ניצחון שלישי ברציפות בדרבי. גנואה, לעומתה, הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים והיא נמצאת מתחת לקו האדום עם ניצחון אחד בלבד ב-12 המחזורים הראשונים של העונה. נשיא המועדון אנריקו פרזיוסי יותר מרמז כי הפסד בדרבי יביא לסיום דרכו של המאמן איבן יוריץ', וכעת מעניין לראות האם אכן יפטר אותו או ייתן לו הזדמנות נוספת.

סימונה ורדי שחקן בולוניה בועט לשער מול קרוטונה. GettyImages
כבש פעמיים בבעיטות חופשיות ובכל זאת הפסיד. סימונה ורדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully