וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אל תדאגו לשם שלי"

3.11.2017 / 7:20

אחרי הכישלון האירופי וההפסד לאסטנה, מאמן מכבי תל אביב התגונן ותקף את התקשורת: "בניגוד אליכם, אני לא אלחץ על כפתורי הפניקה". טיבי הודה: "לא מספקים את הסחורה", וגם: בלקמן מרגיז את הקהל

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. לחצני הפניקה לא עובדים אצל קרויף

למרות ההפסד 1:0 לאסטנה, ההדחה מהליגה האירופית והעובדה שבארבעה משחקים בבית הנוח באופן יחסי, מכבי תל אביב לא כבשה אפילו שער אחד, לא נשמעו אותות מצוקה אמש (חמישי) מכיוונו של ג'ורדי קרויף. בבית נוח יחסית מכבי תל אביב רק עם נקודה בודדת ודומה שהקמפיין הזה אפילו גרוע מזה שהיה לקבוצה בליגת האלופות. למסיבת העיתונאים שאחרי המשחק ג'ורדי הגיע מצויד בסטטיסטיקה. "איימנו 23 פעמים על השער של אסטנה. החזקנו 67 אחוז מהזמן בכדור", הצהיר.

"אלה נתונים שאני מוכן לחתום עליהם בכל משחק ולכן אין לי ספק שבתשעה מתוך עשרה משחקים כאלה מול אסטנה ננצח, אבל הערב היה המשחק הבודד בו הפסדנו. בניגוד אליכם בתקשורת, אני לא אלחץ על כפתורי הפניקה. אני לא חושב שיש לנו בעיית מנהיגות בקבוצה ומה שקורה כרגע לא דומה למה שהיה לפני שנה כשהוצאתי את דבריי על כך שחסר לנו אופי וחסרה מנהיגות בקבוצה".

עוד בנושא:

קרויף: "שיחקנו טוב והחמצנו". ייני: "אין תשובות להפסד הזה"
מכבי תל אביב הפסידה לאסטנה 1:0 ואיבדה סיכוי לעלות

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תקף את התקשורת. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

2. קרויף ממשיך לגונן על השחקנים

לפני כמעט שלושה שבועות, אחרי הניצחון על בני יהודה בליגה, קרויף לא אהב את הביקורת שהוטחה בו על ידי התקשורת. מכבי ניצחה את אותו משחק בקושי רב, אבל ההולנדי היה מאוד סלחן כלפי קבוצתו מה שבדיעבד גרם לכך שהוא יצא לאסטנה ולטרנר וחזר עם חוויות קשות במיוחד. גם אמש המשיך קרויף לגונן על עצמו ובעיקר על השחקנים שלו. "אם נשחק כך, אין לי ספק שתהיה לנו עונה טובה מאוד", אמר. לשאלה האם הוא לא עושה טעות בגישה הזו והאם הוא לא יותר מדי מנומס עם שחקניו, אמר מאמן מכבי תל אביב: "אם הייתי מזהה שהשחקנים לא נותנים מאה אחוז, הייתי מצטרף אל הטענות שלכם בתקשורת או אל טענות האוהדים אבל האמת היא שהשחקנים האלה משחקים כבר ארבעה חודשים ללא הפסקה, כמעט כל שלושה ימים, עם כמעט 20 אחוז סגל פצוע ועובדה שבשני המשחקים האחרונים עד הערב כבשנו שמונה שערים.

אם וידאר היה כובש מההזדמנות הראשונה שלו, היינו מנצחים 0:3 אבל במקום זה הם כבשו ראשונים וניצחו את המשחק". בשלב הזה המטרה של קרויף היא להמשיך ולאמן גם אחרי שיעזוב את מכבי תל אביב. הקמפיין הגרוע הזה בליגה האירופית, הוא לא חלון ראווה טוב עבור קרויף שמספיק השם שלו כדי לייצר סביבו עניין. "אל תדאגו לשם שלי", אמר אמש קרויף בתגובה לשאלה שהתייחסה לכך שהוא יהיה זה שייפגע מכל ההפסדים האלה של מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
החמיץ והחמיץ. קיארטנסון/קובי אליהו

3. קיארטנסון ובאטוקיו מסבירים למה הם רק בישראל


יש למכבי תל אביב עוד שני משחקים כדי לא לסיים את הבית הזה עם נתון נוראי של אפס כיבושים, אבל כבר עתה די ברור שמה שטוב מוידאר קיארטנסון לליגה הישראלית, לא מגרד את הקבוצות הבינוניות באירופה. "כשוידאר פוגש בלמים חזקים ומהירים כמו שיש באירופה, הוא לא פוגע", אמרו אמש בסביבת מכבי תל אביב. ביקורת נמתחה גם כלפי כריסטיאן באטוקיו שאיבד שלל של כדורים ושוב לא איים על השער ממרחק ולא הכין איזה שער. עד כה, ולמרות שבמכבי תל אביב ממשיכים לגונן עליו, מדובר בשחקן שלא מוסיף הרבה בעיקר כשמכבי תל אביב פוגשת קבוצות ברמה גבוהה משל הפועל עכו ובני יהודה.

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב עם וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
מרגיז את הקהל. בלקמן עם קיארטנסון/ברני ארדוב

4. בלקמן מרגיז את הקהל, אצילי לא מתחבר לקבוצה


בכל עונה יש את השחקן שלא בא טוב לאוהדים. ניק בלקמן נכנס כבר למשבצת הזו. בכל פעם שהכדור הגיע אליו אמש, ניתן היה להרגיש את חוסר הנחת ביציעים ואת הרטינות על חוסר התכליתיות והבינוניות. אלמלא הסאונד העוצמתי של מערכת הכריזה, שריקות הבוז שליוו את הוצאתו אמש בחילוף היו גורמות לו למבוכה עוד יותר גדולה. מעבר לביקורת על איכות משחקו, קיימת גם אכזבה מההתנהגות שלו כאשר דרש לבעוט פנדל נוסף בגביע הטוטו, דבר שלימד אולי גם על אנוכיות. בלקמן שיחק אמש במקום עומר אצילי. הקשר הישראלי היה השחקן הכי מחוזר בקיץ האחרון ואמש במשחק הכי חשוב בליגה האירופית, הוא עלה רק מהספסל וכחילוף שלישי. "עד כה, אצילי לא משאיר חותם על הקבוצה", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "זה לבטח לא היה מה ששני הצדדים ציפו לו".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב עם עומר אצילי. קובי אליהו
נותרו על הספסל. אצילי ובן חיים/קובי אליהו

5.טיבי ודוידזאדה לא יוצאים מפרופורציות


"צריך להגיד את האמת, אנחנו לא מספקים את הסחורה מבחינת תוצאות", אמר אמש איתן טיבי. "האמנו שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר בבית הזה וכבר הערב אנחנו בחוץ. מה שנותר לנו עכשיו הוא להתרכז בליגה כאן שהיא הדבר היותר חשוב עבור מכבי תל אביב". אופיר דוידזאדה הוסיף: "יש לי ביקורת עצמית מאוד גבוהה ובאחרונה חוויתי קצת נסיגה ביכולת. זה דבר טבעי לכל כדורגלן במהלך עונה ארוכה. אני לא חושב שאנחנו צריכים לעשות משהו שונה מול הפועל רעננה ביום ראשון. צריך לעשות בדיוק את אותם דברים בהתקפה ולהאמין שחוסר המזל הזה יגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully