וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "שיחקנו טוב והחמצנו". ייני: "אין תשובות להפסד הזה"

2.11.2017 / 22:08

מכבי תל אביב נכנעה לאסטנה ואיבדה סיכוי לעלות שלב באירופה. קרויף: "אנחנו יכולים להיות אופטימיים, אחרי הפגרה נראה טוב יותר". ייני: "שטפנו את המגרש, אבל יצאנו פראיירים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה אדירה למכבי תל אביב. הצהובים הפסידו הערב (חמישי) 1:0 לאסטנה הקזחית, נותרו ללא שער זכות אחרי ארבעה משחקים בליגה האירופית ואיבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה לאסטנה 1:0 ואיבדה סיכוי לעלות

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עוד תוצאה מאכזבת. קרויף/קובי אליהו

"היינו חייבים לנצח והפסדנו", סיכם ג'ורדי קרויף, "קשה לנתח את המשחק כי יצרנו הרבה מצבים, שיחקנו כדורגל טוב, אבל כשאתה לא כובש אתה משלם. היו לנו הרבה מצבים טובים והחמצנו. אני חושב שהיה להם מצב אחד באמת טוב והם הבקיעו".

המאמן הוסיף: "התוצאה מאכזבת, אבל אם מסתכלים על ההופעה ועל המצב שצפוי לנו אחרי הפגרה, אנחנו יכולים להיות אופטימיים. יהיה לנו סגל רחב ורענן יותר. אנחנו דורשים הרבה מהשחקנים שעומדים לרשותנו, הם רצים הרבה, לוחצים ובגלל זה הייתה לנו אנרגיה לזמן מוגבל".

על אור דסה ששוב פתח בהרכב וגם שיחק 65 דקות, אמר קרויף: "אם הוא מקבל דקות משחק סימן שאנחנו מרוצים ממנו ומהאנרגיה שלו. הוא לא מוכן ל-90 דקות, אבל הגיע לו לפתוח הערב".

הקפטן שרן ייני אמר: "אין לי תשובות להפסד הזה. היו לנו 26 איומים לשער, הם עשו מעט מאוד מצבים אם איני טועה רק 6 איומים וכבשו. הכול עבד לנו, הגענו למצבים שלנו. שטפנו את המגרש והתמודדנו איתם יפה מאוד, אבל יצאנו פראיירים, אין מה לעשות. הראינו יכולת טובה, שיחקנו טוב מאוד ואני גאה בחברים שלי. נתנו 100 אחוז של תשוקה ואנחנו לא יכולים להוריד את הראש".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully