וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה קבעה שיא מועדון, 0:1 דרמטי לאתלטיקו על דפור

השנייה בטבלה רשמה לראשונה בתולדותיה שבעה ניצחונות רצופים בעונה אחת עם 0:3 ביתי על לגאנס. תומאס פארטיי כבש שער נפלא בתוספת הזמן והעניק למדורגת שלישית ניצחון חוץ דחוק

one

בווידאו: ה-0:1 של אתלטיקו מדריד מול דפורטיבו לה קורוניה

ולנסיה ממשיכה לנשוף בעורפה של ברצלונה, והיום (שבת) צימקה את הפער מהמוליכה לנקודה אחת בזכות 0:3 ביתי על לגאנס. אתלטיקו מדריד, הבלתי מנוצחת השלישית בליגה הספרדית, השיגה 0:1 דרמטי במגרשה של דפורטיבו לה קורוניה ואלאבס נמלטה מהמקום האחרון עם 0:1 על אספניול. בטיס חילצה 2:2 ביתי מול חטאפה במשחק שפתח את המחזור ה-11 כבר בשישי בערב.

seperator

ולנסיה - לגאנס 0:3

צפו בתקציר

העטלפים רשמו שיא מועדון של שבעה ניצחונות ליגה רצופים בעונה אחת (קרה בעבר רק ב-1947, אך התפרש על שתי עונות - ממרץ עד ספטמבר) כשהבקיעו שלוש פעמים מול ההגנה השנייה בטיבה בלה ליגה ערב המחזור (חמש ספיגות) והמשיכו במרדף אחר ברצלונה. הקפטן דני פארחו חזר להרכב ולנסיה אחרי שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם וכבש בכדור חופשי בדקה ה-14, עם עזרה קטנה מהחומה. רודריגו נגח את השני בדקה ה-71 אחרי הרמה של אנדראס פריירה מצד ימין, והמחליף סנטי מינה סחט פנדל ובעט אותו פנימה בדקה ה-82, ארבע דקות אחרי שנכנס במקום סימונה זאזה. החלוץ האיטלקי נעצר אחרי שכבש בשישה מחזורים רצופים ולא הצליח להשוות את שיא המועדון אותו קבע מונדו ב-1943/44.

קשר ולנסיה דני פארחו. GettyImages
חזר עם שער. דני פארחו/GettyImages

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיקו מדריד 1:0

תומאס פארטיי, האיש שהציל את הקולצ'ונרוס מהפסד מביך בבית מול קרבאח באמצע השבוע, מנע תיקו רביעי רצוף בכל המסגרות עם שער דרמטי בתוספת הזמן בריאסור. אתלטיקו קיבלה כדור חופשי בדקה ה-91, הקפטן גבי הסיט וקשר נבחרת גאנה סובב לחיבורים מ-18 מטרים. אחרי עוד יום קשה מבחינה התקפית, דייגו סימאונה יכול היה לחגוג שלוש נקודות חשובות והתקדמות למקום השלישי. דפור נותרה בתחתית וללא ניצחון על אתלטיקו מאז נובמבר 2009, המנצחת מצליחה בפעם השלישית בתולדותיה לסיים 11 מחזורים ראשונים ללא הפסד.

תומאס פארטיי שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
האיש של אתלטיקו העונה. תומאס פארטיי/רויטרס

אלאבס - אספניול 0:1

צפו בתקציר

עם רצף עלוב של חמישה הפסדי בית מפתיחת העונה, אוהדי אלאבס הגיעו עם ציפיות צנועות למשחק מול אספניול. אלא שכבר אחרי 45 שניות עם ראו את החלוץ כריסטיאן סנטוס מרעיד את הרשת עם בעיטת יעף אדירה והתוצאה הזו נשמרה עד לשריקת הסיום. האורחים שיחקו החל מהדקה ה-39 ב-10 שחקנים, לאחר שהבלם מריו הרמוסו הורחק בצהוב שני. נקודות בית ראשונות העונה לאלאבס, שנותרה מתחת לקו האדום אך לפחות כבר לא נועלת את הטבלה.

בטיס - חטאפה 2:2

צפו בתקציר

לבטיס: אנטוניו סנאבריה (68), ריאד בודבוז (87), לחטאפה: מרקל ברגרה (18), פרנסיסקו פורטיו (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully