וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההתעניינות מהגדולות: מוחמד נותן עדיפות למכבי נתניה

1.11.2017 / 8:42

מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובאר שבע מגלות עניין רב בקשר, אבל אם דראפיץ' וברדה ימשיכו והשחקן יקבל חוזה חדש ומשודרג, הוא עשוי לוותר על ההצעות. ערן לוי עשוי לחזור להרכב מול הפועל חיפה

שחקן מכבי נתניה, עלי מוחמד. אדריאן הרבשטיין
לא ממהר לעזוב. מוחמד/אדריאן הרבשטיין

ערן לוי עשוי לחזור להרכב מכבי נתניה במשחק המרכזי של המחזור בשבת מול המוליכה הפועל חיפה. לוי שנעדר משני המשחקים האחרונים עקב פציעה ברגלו וגב תפוס במקביל, ערך אתמול אימון רגיל וניכר עליו כי מצבו טוב בהרבה. אם קפטן הקבוצה יערוך גם היום ומחר אימונים רגילים, קרוב לוודאי שיפתח בהרכב והוא עשוי להחליף את דידייה קוגבנייה או אביב אברהם.

גם הבלם ברנקו ורגוץ' צפוי לחזור להרכב אחרי שנעדר מהמשחק בשבת שעברה מול בני סכנין בשל פציעה. הקרואטי חזר לאימונים מלאים והוא אמור להחליף את דודי תירם.

בתוך כך ממשיכים בנתניה במגעים עם עלי מוחמד על פתיחת חוזהו ושדרוגו בתמורה לביטול סעיף השחרור שלו או להגדלתו בצורה משמעותית. כפי שכבר פורסם כאן, לשחקן יש בחוזה סעיף שחרור בגובה מיליון דולר ממנו חוששים במועדון בשל ההתעניינות הגדולה בו מצד מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע. בסביבתו של מוחמד טוענים כי במידה שההצעה של מכבי נתניה לשדרוג חוזהו תהיה הוגנת ותהלום את יכולתו, הוא עשוי לוותר על האופציה לעבור לאחת הגדולות בארץ ולהאריך את חוזהו במיוחד אם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, אליהם הוא מחובר מאוד, יישארו בקבוצה ויאריכו בעצמם את חוזיהם.

עוד בנושא

אחרי מכבי תל אביב: גם מכבי חיפה בעקבות עלי מוחמד
אייל סגל: "הפועל חיפה? מבחן לצוות, לשחקנים ולאוהדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully