וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל: "הפועל חיפה? מבחן מקצועי לצוות, לשחקנים ולאוהדים"

29.10.2017 / 8:39

מכבי נתניה מתכוננת להגעת המוליכה ודורון אוסידון במחזור הבא. הבעלים פנה לאוהדים: "אנחנו נבחנים ביכולת שלנו לייצר 'קיר צהוב' ביציע ולא להפוך את העבר לנושא המרכזי"

יושב ראש הפועל חיפה דורון אוסידון. אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי נתניה לא שכחו. אוסידון/אדריאן הרבשטיין

רגשות מעורבים במכבי נתניה בעקבות ה-0:0 אתמול (שבת) מול בני סכנין בחוץ. מצד אחד מרגישים במועדון שיכלו לנצח, מצד שני אחרי ההרחקה של דני עמוס במחצית הראשונה, גם נקודה היא משהו שכן גם לבני סכנין היו מספר מצבים קורצים.

בעלי הקבוצה אייל סגל שנוהג להתכתב עם האוהדים בפייסבוק, פרסם הבוקר פוסט שנועד גם להרגיע חלק מהאוהדים שכבר החלו לכתוב בפייסבוק פוסטים ובהם מוזכר שמו של סגן נשיא הפועל חיפה דורון אוסדון שכזכור ניהל את מכבי נתניה לפני שנתיים, עמד במוקד מחאת האוהדים ובסוף השבוע יחזור לנתניה למשחק בין שתי הקבוצות.

עוד בנושא:

בני סכנין ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0
דראפיץ': "המטרה בתחילת העונה היתה להישאר בליגה, עכשיו המטרות אחרות"

בעלי מכבי נתניה אייל סגל חוגג. מגד גוזני
"הרבה יותר נכון ובוגר מבחינת כולנו, להשאיר את העונה הארורה ההיא מאחור". סגל/מגד גוזני

סגל כתב בין היתר: "בתחילת העונה הגדרנו לעצמנו שלוש מטרות: התייצבות בליגת העל, להסתכל בגובה העיניים לכל הקבוצות המובילות בליגה והמטרה העיקרית, לחבר את הקבוצה לקהל (והפוך) ואכן אנחנו עושים מאמצים רבים לעמוד במטרות. כשמביטים ימינה ושמאלה (אחורה וקדימה), עדיין אנחנו רואים תופעות שרוב רובו של הקהל היה מוותר על עצם קיומן ולעומתן רואים שינוי עצום אצל חלקים רבים אחרים, שבעבר היו חוד החנית של 'הפתיל הקצר' ולא רק שהם שינו גישתם, כמובילי דעת קהל, הם נותנים לזה ביטוי.

"בשבת הקרובה אנחנו משחקים נגד הקבוצה המובילה (ללא הפסד) בליגת העל וזה מבחן מקצועי לצוות והשחקנים (וכולנו משוכנעים שהם יעשו את המיטב והמירב) ומבחן כפול לנו האוהדים, אנחנו נבחנים ביכולת שלנו לייצר 'קיר צהוב' ביציע המערבי והמזרחי (דגש על המזרחי) והיכולת שלנו לא להפוך את העבר לנושא המרכזי.

"קל מאוד להיזכר בעונת 15/16 ובצרה הצרורה שנחתה עלינו ולהפוך אותה לנושא השיח ברשת ובשבת ביציע, הרבה יותר נכון ובוגר מבחינת כולנו, להשאיר את העונה הארורה ההיא (מאחור) ולהוכיח לכולם (ובעיקר לעצמנו), שאנחנו לא חושבים אחורה בזעם, רק קדימה בתקווה. אני קורא מכאן לכל האוהדים, בואו נתרכז בצד החיובי (שאנחנו מצטיינים בו העונה) ולא ניתן לעונה האיומה של 15/16 לחזור למרכז השיח.

"אחי וחברי לקהל מכבי נתניה שישה ימי הכנות לפנינו, בואו נשקיע את כל כולנו בתפאורות מדהימות, בחימום מיתרי הקול, בלימוד השירים, בהבאת אוהדים, ברכישה מוקדמת של כרטיסים והכל הכל, כדי להיות מוכנים לדבר האמיתי".

במכבי נתניה שואפים ל-8,000 אוהדים של הקבוצה באצטדיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully