וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "המטרה בתחילת העונה היתה להישאר בליגה, עכשיו המטרות אחרות"

מאמן מכבי נתניה ראה את הנקודות החיוביות מה-0:0 עם סכנין: "החמצנו במחצית השנייה למרות ששיחקנו בעשרה שחקנים". פליקס נעים: "מאז שהגעתי לא היו לי את אותם 11 שחקנים"

דיא סבע מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
היה יכול להבקיע. דיא סבע/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה נעצרה הערב (שבת) עם 0:0 בחוץ מול בני סכנין. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של דני עמוס בדקה ה-35, אבל כמעט ניצחה בתוספת הזמן אבל לאנדרו ריביירו פספס ברשלנות מצב נהדר שסידר לו דיא סבע.

עוד בנושא:

מוגרבי וריביירו פספסו, סכנין ונתניה נפרדו ב-0:0

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
תיקו בעשרה שחקנים. דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ', סיכם: "אם אתה מחמיץ ואתה משחק ב-10 שחקנים במחצית השנייה זה חבל. שיחקנו בשביל לנצח, לא הלכנו אחורה. היום היה לנו אופי. אנחנו משחקים כדורגל אטקרטיבי, לוחצים, מניעים כדור, כל מה שיפה. היום היה לנו פחות מזל, אבל עם 10 שחקנים בחוץ נגד סכנין זה בסדר".

דראפיץ' הוסיף: "המטרה בתחילת העונה הייתה להישאר בליגה ועכשיו המטרות אחרות - להגיע לפלייאוף העליון. אבל עין אחת מסתכלת למטה כי הליגה הזאת מאוד צמודה. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת ולצבור נקודות. היום לקחנו אחת, נקווה שבשבוע הבא ניקח שלוש".

מאמן בני סכנין, פליקס נעים, אמר: "אני מאוכזב. ניסיתי לעשות חילופים התקפיים, אבל זה לא הצליח. אני משתמש במה שיש לי, אנחנו עובדים ומשתדלים לעשות הכל. אנחנו מגיעים למצבים ולא מצליחים לכבוש, אבל נמשיך לעבוד על זה. אחד מהדברים שהצלחנו לשפר זו היציבות של המשחק לכל אורכו, למדנו להיכנס טוב למשחק ולא להשתפר רק במחצית השנייה. מאז שהגעתי לא היו לי את אותם 11 שחקנים שאני יכול לזרום איתם. אין דינמיקה של קבוצה שעובדת על אוטומט כי יש שחקנים חסרים. זה קשה לצוות המקצועי וגם לשחקנים".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully