וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכושר הגרוע בקריירה": ברצלונה מודאגת מהבצורת של לואיס סוארס

החלוץ כבש שלושה שערים בלבד העונה, וגם ב-0:0 מול אולימפיאקוס הרבה להחמיץ. במדריד מסתלבטים: "אפילו פאוליניו יותר יעיל". סרג'י רוברטו ייעדר למעלה מחודש, וגם: המחווה המשונה למסי

רויטרס

למרות שעלתה אמש (שלישי) מעשית לשמינית גמר ליגת האלופות, ברצלונה בעיקר מאוכזבת בעקבות ה-0:0 עם אולימפיאקוס. הקטלונים שלטו אבל לא הצליחו לסכן יותר מדי את השער של היוונים, במשחק שמה שמה שייזכר ממנו זו הסצנה הסוריאליסטית במחצית הראשונה, כשליאונל מסי הגיע לדגל הקרן ונתקל במעריץ שפרץ לכר הדשא והעניק לו חיבוק ונשיקה.

בשורה התחתונה, ברצלונה מסיימת משחק ללא כיבוש בשלב הבתים בליגת האלופות לראשונה מאז דצמבר 2012. "החלק הכי קשה ומסובך בכדורגל הוא לשחק מול הגנות מבוצרות כאלה", הסביר ארנסטו ואלוורדה בסיום. "ניסינו לכפות את סגנון המשחק שלנו עליהם באמצעות שליטה בכדור, אבל הם עשו עבודה הגנתית נהדרת וניסו להפתיע אותנו במתפרצות. היו לנו הזדמנויות לנצח ולהעפיל את ההבטחה לשמינית הגמר באופן סופי, אבל לא הצלחנו ועכשיו צריך לחשוב קדימה".

עוד בנושא

אלופות: 0:0 לברצלונה מול אולימפיאקוס, רומא הביסה 0:3 את צ'לסי
עוד אמש: פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן עלו לשמינית הגמר

לברצלונה יש שתי סיבות עיקריות לדאגה כעת: סרג'י רוברטו נפצע והוחלף במהלך המשחק, ועל פי דיווחים בתקשורת הספרדית הוא עלול להיעדר למעלה מחודש. מעבר לכך, מקור הדאגה העיקרי הוא לואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי מתקשה לספק את הסחורה העונה, והמספרים מראים שמדובר בכושר הגרוע בקריירה שלו. מתחילת העונה הוא כבש שלושה שערים בלבד - אף לא אחד מהם בליגת האלופות.

אמש הוא בעט לשער שבע פעמים, ארבע מהן הלכו מחוץ למסגרת והשלוש האחרות נבלמו. ב"מארקה" המדרידאי ציינו שפאוליניו, שמשחק פחות דקות ובעמדה אחורית יותר, עומד על תפוקה זהה. "סוארס כובש רק גול אחד פעם ב-387 דקות, אפילו הוא לא זוכר מתי היה בכושר כזה גרוע".

לואיס סוארס, ברצלונה, מאוכזב. AP
מחמיץ בלי סוף. סוארס מאוכזב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully