וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה: "קשה לקבוע מה הבעיה שלנו", אנטוניו קונטה: "משהו לא עובד"

שוער צ'לסי מאוכזב אחרי ה-3:0 ברומא: "אנחנו צריכים למצוא את האיזון". די פרנצ'סקו: "זו צריכה להיות נקודת הפתיחה שלנו". אתלטיקו בצרות, סימאונה: "אנחנו מאמינים ונמשיך להילחם

טיבו קורטואה שוער צ'לסי. רויטרס
קורטואה וצ'לסי עם ערב מאכזב/רויטרס

ערב מפתיע, מסקרן ומלא כותרת היה לנו היום (שלישי) בליגת האלופות. בבית ג' צ'לסי הובסה 3:0 על ידי רומא, אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 ביתי מול קרבאח והסיכויים שלה לעלות לשמינית הגמר הפכו לנמוכים מאוד. פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן ניצחו והבטיחו את המקום בשמינית הגמר. גם מנצ'סטר יונייטד תהיה שם, אלא אם יקרה משהו חריג במיוחד, אחרי 0:2 מול בנפיקה, בעוד צסק"א מוסקבה פתחה מחדש את המאבק על המקום השני שם אחרי 1:2 מול פ.צ. באזל. ברצלונה סיימה ב-0:0 מול אולימפיאקוס והבטיחה את מקומה בשמינית ב-99.9%. יובנטוס סיימה ב-1:1 מול ספורטינג ושמרה על פער שלוש הנקודות ממנה.

עוד בנושא:
רומא פירקה את צ'לסי, אתלטיקו קרובה להדחה
פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן הן שתי העולות הראשונות

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גריזמן בדיכאון/רויטרס

מספרים

* השער של סטפן אל שעראווי מרומא מול צ'לסי היה המוקדם ביותר שהבלוז ספגו במשחק תחרותי מאז 1 בדצמבר 2013.

* אל שעראווי הוא החמישי שכובש בליגת האלופות גם עבור מילאן וגם עבור רומא. כריסטיאן פאנוצ'י, אנטוניו קסאנו, מרקו בוריילו ופיליפ מקסס קדמו לו.

* אל שעראווי כבש כבר אחרי 38 שניות את השער המוקדם ביותר של רומא בליגת האלופות אי פעם. השיא הקודם היה של מוחמד סלאח, שכבש אחרי דקה ו-41 שניות.

* ססק פברגאס רשם את ההופעה ה-100 שלו בליגת האלופות ורק ארבעה שחקנים עד כה הגיעו לציון הדרך הזה בגיל צעיר משלו: ליאונל מסי, ראול, איקר קסיאס וכריסטיאנו רונאלדו.

* סוון אולרייך הוא השוער הגרמני הראשון שמבשל שער בליגת האלופות מאז החלו לאסוף נתונים ב-2003/4.

* ההרכב איתו סלטיק עלתה מורכב משחקנים שכבשו 5 שערים באלופות עד הערב, כמו דייויד אלאבה לבד.

* ליאונל מסי רשם את ההופעה ה-119 שלו בליגת האלופות והשתווה לצ'אבי אלונסו וזלאטן איברהימוביץ' במקום העשירי בכל הזמנים.

* ניימאר הגיע ל-25 שערים בליגת האלופות ולפניו יש רק שלושה ברזילאים: מריו ג'ארדל, שגם לו 25 כיבושים, ריבאלדו עם 27 וקאקה עם 30. סביר שכוכב פריס סן ז'רמן יעבור אותם.

* מרקו וראטי מעורב בשני שערים בשני משחקיו האחרונים בליגת האלופות (שער ובישול), כמו ב-13 המשחקים שקדמו לכך.

* פריס סן ז'רמן הגיעה ל-17 שערים בארבעה משחקים בליגת האלופות והשוותה את השיא של מנצ'סטר יונייטד מ-1998/9, אז היא גם זכתה בתואר.

* זו הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות שבאיירן מינכן מבטיחה את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות כבר אחרי המחזור הרביעי בשלב הבתים.

* ההפסד של צ'לסי היה הראשון של הקבוצות האנגליות במפעל העונה והן עומדות כרגע על 12 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו והפסד.

* יופ היינקס רשם ניצחון שביעי ברציפות בליגת האלופות עם באיירן מינכן והוא המאמן הראשון שלה אי פעם שעושה את זה.

* האחים אלכסיי ו-ואסילי ברזוצקי השלימו יחד 1,000 משחקים בצסק"א מוסקבה. לזכותו של ואסילי 511 משחקים בכל המסגרות, לזכות אלכסיי 489.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני רומא אדין דז'קו, סטפן אל שעראווי. רויטרס
צמד ראשון בליגת האלופות. אל שעראווי/רויטרס

חלוץ רומא סטפן אל שעראווי, שכבש צמד מול צ'לסי, אמר בסיום: "זה מסוג הערבים שאתה זוכר כל חייך. הצמד הראשון שלך בליגת האלופות זה לא דבר שקורה בכל יום. היו הרבה ספקות סביבנו לפני העונה. נסענו ללונדון וסיפקנו תצוגה יפה, כך גם בבאקו. אנחנו צריכים לשמור על המקום הראשון בבית, יש עוד משחק לפני פגרת הנבחרות ואנחנו רוצים להתרכז בזה. זה היה שבוע מיוחד. חגגתי יום הולדת וכבשתי את שער הניצחון גם מול בולוניה".

מאמן רומא אוסביו די פרנצ'סקו אמר: "ידענו שאנחנו יכולים לסבול מעט במשחק הזה בגלל הטקטיקה של צ'לסי, אבל גם ידענו שנוכל להקשות עליהם בהתקפות מתפרצות אם נדע להתמודד עם הלחץ שלהם. הוכחנו את זה, אבל אני אומר שאסור לנו להפסיק כאן. הניצחון הזה צריך להיות נקודת פתיחה עבור רומא".

שוער צ'לסי טיבו קורטואה אמר: "אני לא בטוח איך אל שערוואי הבקיע, אבל כבר אחרי 50 שניות מצאנו את עצמנו בפיגור. צעקתי להרחיק לפני שספגנו את השני אבל היה הרבה רעש ואספיליקואטה עזב את הכדור. אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל בשנייה לא נלחמנו מספיק. אני לא יודע מה קרה. זה קשה לקבוע מהי הבעיה. כל המשחקים קשים העונה ואנחנו צריכים למצוא שוב את האיזון שלנו ולחזור למנטליות הקשוחה שעוזרת לנו לשמור על רשת נקייה".

מאמן הבלוז אנטוניו קונטה: "כשאתה סופג שלושה שערים אתה חייב להיות מודאג. זה אומר שמשהו לא עובד. קשה מאוד להגיד עכשיו מה לא עובד, אבל אנחנו ננתח את המשחק. אני חושב שאנחנו צריכים כעת להשקיע בהיבט הטקטי כי לא עבדנו מספיק על זה השנה ועל כך אנחנו משלמים את המחיר. אני חושב שהמחצית הראשונה שלנו הייתה טובה והגענו להזדמנויות, כך שלרדת בפיגור 2:0 זה לא היה הכי מוצדק. אבל במחצית השנייה באמת לא היינו טובים ורומא הייתה זו ששיחקה עם תשוקה. הלילה היה רע בשבילנו, אני מקווה שזה רק לילה אחד".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה אמר: "ברור שהתחלנו טוב, במיוחד ב-20 הדקות הראשונות, והיו לנו מצבים כדי לכבוש. אז הם כבשו שער נחמד. במחצית השנייה שיחקנו עם הרבה יותר אינטנסיביות, אגרסיביות והתעקשנו. אין מה לבוא בטענות אל השחקנים, הם עשו הכול. אנחנו צריכים להתעקש ולהמשיך לנסות לעלות שלב. עשינו כמה טעויות במהלך המשחק, אבל בכל זאת אני חושב שהגיע לנו לנצח. זה לא קרה ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך הלאה באותה צורה. השחקנים עבדו קשה מאוד: גבי, תומאס פארטייה, כולם. אני ממשיך להאמין בקבוצה ובשחקנים ונמשיך להילחם. אם אני מאמין? אנחנו מאמינים שהכול יכול להסתדר לנו עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully