וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "אשתו של איקרדי התקשרה למאמנים וביקשה שיזומן"

שחקן העבר שחגג 57 תקף: "סמפאולי הביא מכשף לאקוודור, שזה גרוע כמו לזמן את איקרדי לפני היגואין. אי אפשר לשלם למאמן נבחרת 4.5 מיליון דולר". על מסי: "הייתי רוצה לשחק איתו"

ליאונל מסי עם דייגו מראדונה בטקס פרסי פיפ"א. רויטרס
"אין אף אחד אחריו". מראדונה ומסי בטקס פרסי פיפ"א השבוע/רויטרס

יממה אחרי שחגג יום הולדת 57, דייגו מראדונה תקף היום (שלישי) את מאמן נבחרת ארגנטינה, חורחה סמפאולי, ואת מאורו איקרדי. "אף פעם לא אהבתי אנשים שמנסים למכור לי אוויר", אמר, "אני זוכר שסמפאולי התקשר לדבר איתי על לעבוד ביחד כאשר אימן את סביליה, אבל ברגע שקראו לו לאמן את הנבחרת הוא אפילו לא זכר את השם שלי. לעולם לא אעבוד עם אנשים מזויפים, בינוניים וכאלה שחושבים שהם גדולים יותר ממה שהם. אני לא מסכים איתו".

"אי אפשר לשלם למאמן נבחרת 4.5 מיליון דולר. אנחנו משלמים את זה למאמן שלא יכול להבטיח שיהפוך אותנו לאלופי העולם", המשיך האיש שהוביל את האלביסלסטה לזכייה במונדיאל 1986 (ובהמשך אימן אותה הרבה פחות בהצלחה במונדיאל 2010), "סמפאולי הביא מכשף לפני המשחק באקוודור, שזה גרוע כמו לזמן איקרדי פצוע ולהשאיר בחוץ את היגואין, שתמיד הבקיע שערים. אתה לא יכול להשאיר את אגוארו מחוץ לסגל הראשוני ולזמן את הפאטה דה לאנה הזה (כינוי לאדם שגונב את אישתו של חברו)".

"וונדה (אשתו של איקרדי, שהייתה נשואה בעבר למקסי לופס) התקשרה לאדגרדו באוסה שלוש פעמים ולטאטה מרטינו ארבע פעמים לשכנע אותם לזמן אותו. הם בעצמם, או העוזרים שלהם, סיפרו לי", טען מראדונה, "אני לא יודע כמה פעמים היא התקשרה לסמפאולי. דיברתי על זה עם נשיא פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו, ואעשה זאת שוב".

ואיך אפשר בלי מילה על מסי? "הייתי רוצה לשחק איתו. חבל שאני בן 57 וכבר לא יכול. אין אף אחד אחר שהייתי רוצה לשחק איתו, כי מסיבה לא ברורה הכניסו את קרלוס טבס לרשימה שחורה. אין אף אחד אחרי מסי. בעבר היו ספקות לגבי שחקנים מסוימים שאולי יוכלו לרשת אותו. עכשיו יש את מסי, ואז מה?".

עוד בנושא

דידייה דשאן האריך את חוזהו בנבחרת צרפת עד קיץ 2020
השקט שנשאר: הספורט בספרד מתעלם מסערת העצמאות בקטלוניה
ההצעה של פיפ"א: אליפות העולם בקבוצות תיגדל ל-24 קבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully