וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של פיפ"א: אליפות העולם בקבוצות תיגדל ל-24 קבוצות

במסגרת הניסיונות להכניס קצת יותר עניין למפעל שלא ממש מרגש את עולם הכדורגל, בפיפ"א מציעים שינויים משמעותיים, כולל קיום האליפות אחת לארבע שנים. הקבוצות האנגליות כבר מתנגדות

one

לאורך השנים, כמעט כל טורניר בינלאומי בעולם הכדורגל זכה לשינויים ושיפוצים כאלה ואחרים וכעת, נראה שבפיפ"א גיבשו את הרעיון שלהם גם לגבי גביע העולם לקבוצות, מפעל שלא ממש זכה להצלחה מאז שהחליף את הגביע הביניבשתי, שהיה מפגיש בין אלופות אירופה ודרום אמריקה.

גביע העולם לקבוצות שוחק לראשונה בשנת 2000 ולאחר הפסקה של חמש שנים, חזר להתקיים בקביעות, כאשר מתוך 11 הזוכות האחרונות, עשר היו נציגות אירופה וגם לטורניר הקרוב, שייערך באיחוד האמירויות החל מה-6 בדצמבר, תגיע ריאל מדריד כפייבוריטית הברורה.

עוד בנושא:

אליפות העולם לקבוצות: ריאל מדריד נמנעה בהגרלה מפאצ'וקה המקסיקנית

שחקני ברצלונה מניפים את גביע העולם לקבוצות. רויטרס
שינויים משמעותיים במפעל? ברצלונה מניפה את הגביע ב-2015/רויטרס

על פי ההצעה החדשה, החל מיוני 2021 ייערך גביע העולם לקבוצות בכל ארבע שנים, ולא בכל שנה כמו שהיה עד עכשיו. מעבר לכך, במקום שבע קבוצות שמשתתפות בו כרגע, יהיו בו 24 קבוצות, שיחולקו לשלושה בתים בני שמונה קבוצות כל אחת, מה שיהפוך את המפעל כולו לאירוע של 18 ימים. ההצעה הזו עלתה לדיון במפגש פיפ"א שנערך בשבוע שעבר בהודו.

כמובן שכמו לכל רעיון, גם לזה יש מתנגדים. הקבוצות האנגליות כבר הביעו את זעמן על הניסיון להאריך את הטורניר השולי יחסית והמעבר שלו מדצמבר (מה שמוציא רק את אלופת אירופה משגרת הליגה שלה לכמה ימים) לקיץ יקצץ עוד יותר את זמן המנוחה היקר והנדיר לו זוכים שחקני הקבוצות הבכירות, בפרמיירליג בפרט ובאירופה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully