וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם לקבוצות: ריאל מדריד נמנעה בהגרלה מפאצ'וקה המקסיקנית

אלופת אירופה תתמודד ב-13 בדצמבר מול אוקלנד סיטי מניו זילנד, אל ג'זירה (אלופת איחוד האמירויות, שם ייערך הטורניר) או אלופת אסיה. פאצ'וקה, אלופת הקונקאק"ף, תפגוש ברבע הגמר את אלופת אפריקה והעולה תשחק בחצי נגד זוכת הליברטדורס. הגמר: ב-16 בדצמבר

רויטרס

בעוד קצת פחות מחודשיים (6 בדצמבר) תצא לדרך אליפות העולם לקבוצות, שתתקיים השנה באיחוד האמירויות. היום (שני) נערכה הגרלת המשחקים לטורניר.

אלופת אירופה, ריאל מדריד, שזכתה בטורניר פעמיים בשלוש השנים האחרונות, תנסה להמשיך את השליטה האירופית במפעל (אלופות אירופה זכו בתשעה מתוך עשרת הטורנירים האחרונים). היא תיפתח את דרכה בחצי הגמר, שייערך ב-13 בדצמבר, עם מפגש מול אחת מבין שלוש: אוקלנד סיטי הניו זילנדית (אלופת אוקיאניה) או אל ג'זירה (אלופת איחוד האמירויות), שיתמודדו ביניהן בשלב הפלייאוף המוקדם או לחלופין, זוכת ליגת האלופות של אסיה, שזהותה תיקבע ב-25 בנובמבר. הקבוצה שתגיע מאסיה (נציגות מאיראן, יפן, ערב הסעודית וסין הגיעו לחצי גמר המפעל) תשחק מול אוקלנד סיטי או אל ג'זירה ברבע הגמר והמנצחת תפגוש את הבלאנקוס בשלב הבא.

ריאל מדריד חוגגת נצחון ענק 3 ביוני 2017. רויטרס
הבלאנקוס מחכים ליריבה/רויטרס

ברבע הגמר השני תשחק פאצ'וקה המקסיקנית, זוכת ליגת האלופות של הקונקאק"ף מול מי שתזכה בליגת האלופות של אפריקה, שם הגמר ייערך בתחילת נובמבר (קבוצות ממצרים, מרוקו, טוניסיה ואלג'יריה הגיעו לחצי הגמר שם). המנצחת של רבע הגמר הזה תתמודד ב-12 בדצמבר מול הקבוצה שתזכה בגביע הליברטדורס הדרום אמריקאי (הגמר ב-29 בנובמבר, לאנוס וריבר פלייט הארגנטינאיות, כמו גם גרמו מברזיל וברצלונה האקוודורית בחצי הגמר). גמר אליפות העולם לקבוצות יתקיים ב-16 בדצמבר, כאשר לפניו יתקיים המשחק על המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully