וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה באסטנה: הבלם יורי לוגביננקו נפצע וייעדר מול מכבי תל אביב

השחקן שנחשב למנהיג ההגנה נפצע בצורה חמורה במשחק הליגה מול קאירט ולא הגיע לישראל. הכדורגלן הישראלי - קזחי מרק גורמן: "מכבי לא יציבה, לאסטנה סיכוי לחזור עם תוצאה טובה"

יורי לוגביננקו, וידאר קיארטנסון, אסטנה, מכבי תל אביב. רויטרס
לוגביננקו מול קיארטנסון במשחק הראשון/רויטרס

דאגה באסטנה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב בליגה האירופית. זאת לאחר שהתברר כי הפציעה ממנה סובל הבלם יורי לוגביננקו חמורה והוא אינו יוכל ליטול חלק במשחק. אסטנה נחתה היום בישראל ללא לוגביננקו והחלה את ההכנות לקראת המפגש מול הצהובים.

לוגביננקו שנחשב למנהיג ההגנה של אסטנה נפצע בהפסד הכואב 2:0 לקאירט השנייה בטבלה, משחק שפתח לחלוטין את מרוץ האליפות בליגה הקזחית. כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה אסטנה מובילה את הטבלה בפער של נקודה אחת בלבד על פני קאירט. כך שההכרעה בנוגע לזהות האלופה תיפול במחזור ההכרעה בחמישה בנובמבר.

לוגביננקו המשחק באופן קבוע בהרכב נפגע במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-80. פרשנים שונים בקזחסטן העריכו כי לקבוצה אין בלם ברמתו של לוגביננקו ומרכז ההגנה הופך להיות לחולייה בעייתית לפני המפגש מול מכבי.

עוד בנושא
דידייה דשאן האריך את חוזהו בנבחרת צרפת עד קיץ 2020
אוהדי רומא חבושי מסכות התנפלו באלות על אוהדי צ'לסי
דיווח: פריס סן ז'רמן מנהלת מו"מ חשאי לצירופו של פיליפה קוטיניו

איליה יברויאן שחקן מכבי תל אביב מול מרק גורמן שחקן מכבי אחי נצרת. יותם רונן
זוכרים? מרק גורמן מימין/יותם רונן

בתוך כך, התראיין היום הכדורגלן הישראלי – קזחי מרק גורמן, ששיחק בתחילת העשור הקודם בהפועל פתח תקוה ומכבי אחי נצרת, לאתר הספורט הקזחי sports.kz וקבע כי אסטנה יכולה לחזור מתל אביב עם תוצאה טובה.

לדברי גורמן המשחק היום בקבוצת טובול בקזחסטן: "מכבי משחקת בתקופה האחרונה באופן לא יציב. עזבו אותם שני כוכבים, ערן זהבי וטל בן חיים (החלוץ) והם לא הצליחו למצוא להם מחליפים. אסטנה מצידה זו קבוצה מאוד ממושמעת והשלד של הקבוצה רץ הרבה מאוד שנים ומכיר היטב אחד את השני. כך שאני מעריך שאסטנה יכולה להצליח בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully