וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי רומא חבושי מסכות התנפלו באלות על אוהדי צ'לסי

אירוע מפחיד בבירה האיטלקית לפני המפגש בין הג'אלורוסי לבין הבלוז בליגת האלופות. שני אוהדי רומא נעצרו בחשד למעורבות באירוע בו לא היו נפגעים. עד ראייה: "היה כאוס מוחלט"

אוהדי רומא בדרבי. רויטרס
משטרת רומא בכוננות עליונה/רויטרס

שני אוהדי רומא נעצרו היום (שלישי) בחשד שתקפו קבוצה של אוהדי צ'לסי שהגיעה לבירה האיטלקית לקראת המשחק בין שני המועדונים בליגת האלופות. על פי הדיווחים מדובר בתקיפה מתוכננת היטב מצד אוהדי רומא. התוקפים נכנסו לפאב בו ישבו אוהדי צ'לסי כשעל ראשיהם מסיכות ובידיהם אלות. אוהדי רומא החלו להכות את האוהדים הבריטים, אך המשטרה שהוזעקה למקום במהירות הצליחה לעצור את ההתפרעות מבלי שאיש נפגע בתקרית.

עד ראייה לתקרית סיפר לתקשורת האיטלקית: "היה בפאב כאוס במשך כמה דקות, אבל השוטרים באמת הגיעו במהירות והפסיקו את האלימות. גם המעצרים בוצעו במהירות".

על פי הדיווחים מארץ המגף משטרת רומא הועמדה מבעוד מועד בכוננות עליונה לקראת הגעתם של האוהדים הבריטים מחשש לפרוץ אלימות במוקדים שונים בעיר. עם זאת, החשש של השלטונות באיטליה היה דווקא לאלימות מצד אוהדי צ'לסי.

על פי מידע שהגיע לידי משטרת איטליה בין מאות הבריטים שהגיעו לאיטליה לקראת המשחק גם 200 חוליגנים שבאו מתוך כוונה להפר את הסדר. הכוננות העליונה ברומא תימשך עד לעזיבת אוהדי צ'לסי את העיר.

עוד בנושא
"הוא ציוני": גם מרקו אסנסיו נפל קורבן למסע התעמולה של דאעש
השקט שנשאר: הספורט בספרד מתעלם מסערת העצמאות בקטלוניה
דיווח: פריס סן ז'רמן מנהלת מו"מ חשאי לצירופו של פיליפה קוטיניו

  • עוד באותו נושא:
  • רומא
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully