וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עוד הפסד לפאקו אייסטרן ולאס פלמאס, 3:1 מול לה קורוניה

לואיק רמי (7) כבש ראשון, אך סלסו בורגס (36 ,54) ולוקאס פרס (69) הפכו. אקס מכבי תל אביב הפך לראשון אי פעם בספרד שמפסיד 11 משחקים רצופים. אספניול גברה 0:1 בבית על ריאל בטיס

one

המחזור העשירי בליגה הספרדית הסתיים הערב (שני) עם שני משחקים. לה קורוניה השיגה 1:3 חשוב על לאס פלמאס המתפרקת ואספניול ניצחה 0:1 בביתה את ריאל בטיס.

לוקאס פרס דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
חתם את הניצחון. לוקאס פרס/GettyImages

לאס פלמאס - לה קורוניה 3:1

הקבוצה של פאקו אייסטרן קיוותה לצאת לדרך חדשה אחרי הניצחון על הקבוצה מגליסיה בגביע, אך ארבעה ימים בלבד חלפו והיא שבה לסורה עם הפסד ליגה שישי ברציפות (רביעי תחת אקס מכבי תל אביב, בתקופתו רשמה הפרש שערים של 15:3). לואיק רמי פתח לראשונה בהרכב המארחת וסידר לה שער יתרון (7), הרביעי שלו בחמש הופעות העונה, אך הפעם השחקנים של קריסטובל פראלו היו נחושים להעניק לו ניצחון ראשון אחרי שהחליף את פפה מל. סלסו בורגס הפך את התוצאה עם צמד נגיחות (36, 54) ולוקאס פרס השלים עם פנדל מוצלח. זה היה שערו רביעי של הספרדי בחמשת המשחקים האחרונים. בעקבות הניצחון לה קורוניה נמצאת כבר חמש נקודות מלאס פלמאס, שמתחת לקו האדום. פאקו, אגב, רשם הישג מאוד לא מחמיא כאשר הפך למאמן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שמפסיד 11 משחקים ברציפות (כול התקופה שלו בוולנסיה אשתקד).

אספניול - ריאל בטיס 0:1

לתקציר

אחרי ארבעה משחקים בלי ניצחון, כולל שלוש תוצאות תיקו רצופות, בכל המסגרות - המארחת השיגה מעט אוויר לנשימה בזכות שער של ג'רארד מורנו (55) מבישול של פבלו פיאטי. כעת, המרחק בין הקבוצות בטבלה עומד רק על שלוש נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully