וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אתלטיקו מדריד סיכמה על רכישת לוקאס טוריירה מסמפדוריה

רכש שלישי בינואר? אחרי ויטולו ודייגו קוסטה, הקולצ'ונרוס ממשיכים לדאוג ליום שאחרי איסור ההעברות וירכשו את הקשר האורוגוואי תמורת 40 מיליון יורו. כבש בראשון צמד בכורה בסרייה א'

one

אתלטיקו מדריד ממשיכה לדאוג שאחרי הסרת איסור ההעברות שהוטל עליה, ועל פי דיווחים היום (שני) באיטליה, סיכמה עם סמפדוריה על רכישת הקשר האורוגוואי לוקאס טוריירה. הקולצ'ונרוס, שכבר רכשו את ויטולו (הושאל לאס פלמאס עד ינואר) ואת דייגו קוסטה, ישלמו 40 מיליון יורו תמורת טוריירה בן ה-21 וגם הוא יצטרף בחלון ההעברות הקרוב לסגל של דייגו סימאונה.

טוריירה מרשים מאוד העונה ואתמול אף כבש צמד בכורה בליגה הבכירה ב-1:4 של סמפדוריה על קייבו, כולל בעיטה חופשית מופלאה וזכה בתואר איש המשחק. אתלטיקו פעלה מהר על מנת להשיג את שירותיו ועבור המועדון האיטלקי זה עומד להיות סכום שיא שייכנס לקופתו ממכירת שחקן (בקיץ סמפדוריה מכרה את פטריק שיק לרומא תמורת 32 מיליון יורו).

טוריירה הגיע לקבוצה מפסקארה ב-2015 ומיד השואל לשם חזרה. החל מהעונה הפך לשחקן פותח וחשוב בסמפדוריה וגרר השוואות למרקו וראטי. למרות שהוא אורוגוואי, הוא לעולם לא שיחק בנבחרת הדרום אמריקאית וכבר החלו שמועות לגבי צירוף צפוי שלו דווקא לסגל נבחרת איטליה.

עוד בנושא

איטליה: צמד ללוקאס טוריירה ב-1:4 של סמפדוריה על קייבו
ספרד: תיקו חמישי בשישה משחקים לאתלטיקו מדריד
רונאלדו חבט ביריב וייענש, בספרד מזהירים: "זידאן יגמור כמו מוריניו"

שחקן סמפדוריה לוקאס טוריירה. GettyImages
טוריירה חוגג אחרי הבעיטה החופשית המושלמת לרשת קייבו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully