וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מנחם קורצקי מונה כמאמן עד תום העונה הבאה

30.10.2017 / 16:34

לאחר שפיטרה את דודו אברהם וגיא לוי, המדורגת 13 בה שימש דני בונדר נטול התעודות כמאמן זמני מצאה מחליף קבוע בדמות המאמן בן ה-43, שירד אשתקד לליגה הלאומית עם הפועל תל אביב

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ברוכים הבאים. קורצקי/ברני ארדוב

הפועל רעננה הודיעה היום (שני) על מינויו של מנחם קורצקי עד תום העונה הבאה. הקבוצה מהשרון שפיטרה בחודש שעבר את דודו אברהם, החליפו אותו בגיא לוי אך פיטרה גם אותו אחרי ארבעה משחקים בלבד בתפקיד וחיפשה אחר מחליף קבוע עת הפקידה את הקבוצה הבוגרת בידיו של דני בונדר נטול התעודות, בחרה בסופו של דבר במאמן בן ה-43 שהדריך את הפועל תל אביב אשתקד.

כאמור, לא לפתיחת העונה הזו פיללה רעננה. דודו אברהם היה זה שהחל אותה אך פוטר בחלוף ארבעה מחזורים בלבד, אחרי ההפסד 4:2 למכבי חיפה. אברהם הוחלף בגיא לוי, אך החזיק גם הוא ארבעה משחקים בלבד בתפקיד לפני שפינה את מקומו.

קורצקי (43), ששיחק בשמשון תל אביב, בית"ר תל אביב, מכבי נתניה, בני יהודה והפועל רמת השרון, החל לאמן את האחרונה ב-2012. לאחר מכן עבר גם בהפועל רעננה, בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקוה, מכבי נתניה ורשם קדנציה נוספת ברמת השרון, לפני שמונה בינואר 2017 למאמנה של הפועל תל אביב. לאחר שלא הצליח להציל את האדומים מירידה, סיים את דרכו.

עוד בנושא:

אחרי העיכוב: גילי ורמוט הגיע לסיכום עם מכבי חיפה
הפועל באר שבע: וובה בראון ייעדר מספר שבועות, ביטון יחזור לעכו
קלינגר לשחקני הפועל חיפה: "גאה בכם. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully