וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר לשחקני הפועל חיפה: "גאה בכם. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר"

30.10.2017 / 14:10

מאמן המוליכה ערך אסיפה קצרה: "הצלחתם להתמודד עם סגנון משחק לא פשוט של רעננה. יהיה קשה בנתניה". כץ צפה באימון, יישאר בארץ עד הפגרה. בן בסט אמור לחזור להרכב לראשונה מאז הפציעה, ענר שכטר ינותח ויעדר שלושה חודשים

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יפתח בשבת? עדן בן בסט/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה מגדירים את המשחק מול מכבי נתניה כ"משחק עונה". הקבוצה של ניר קלינגר אמנם פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה ושש ממכבי תל אביב והפועל באר שבע, אבל יודעים שהפסד במשחק הקרוב יקרב את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה למרחק של חמש נקודות ממנה. "זה משחק בין שתי ההפתעות הנעימות של העונה בליגת העל. לא יהיה קל לשחק בנתניה", אמרו במועדון. "זה המשחק האחרון לפני הפגרה, אסור שנמעד בו, כי זה ישפיע על מה שיקרה אחריה". יואב כץ צפה באימון היום וימריא חזרה לארצות הברית רק בפגרה.

אחרי הניצחון האחרון על הפועל רעננה, ניר קלינגר שוחח היום עם השחקנים. "יכולנו לנצח את המשחק בתוצאה גבוהה יותר", אמר המאמן. "אני גאה בכם, הצלחתם להתמודד עם סגנון משחק לא פשוט של רעננה. מצפה לנו משחק קשה מאוד בנתניה".

ענר שכטר יעבור מחר בבוקר ניתוח בברכו (קיבוע הפיקה). זמן ההחלמה המשוער כשלושה חודשים.

עדן בן בסט חוזר לכושר משחק וייתכן שיפתח במחזור הקרוב. השער והיכולת של מקסים פלקושצ'נקו עשויים להוביל לכך שראדו גנסארי, על אף היכולת הטובה שהוא מציג, יירד לספסל. "אחרי הפגרה נקבל את עדן בשיא הכושר. חשוב מאוד לא לפגוע בו ולתת לו את ההחלטה לומר מה טוב בשבילו", אמרו.

הנהלת מכבי נתניה היקצתה 2,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה למשחק בשבת (יציע מזרחי דרום). אתמול החלה המכירה המוקדמת במחיר של 55 שקלים.

עוד בנושא

כץ יאריך את ההסכם של קלינגר אם לא יקבל הצעה מהנבחרת
קלינגר אחרי הניצחון על רעננה: "אני מצדיע לשחקנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully