וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ יאריך ההסכם של ניר קלינגר אם לא יקבל הצעה מהנבחרת

29.10.2017 / 8:07

הבעלים ממתין לסבב הראיונות של וועדת האיתור ומצנן את ההתלהבות: "ניצחון שני שבו אנחנו לא משחקים טוב". ברסקי במסר למכבי ת"א: "רוצה להמשיך כאן". שחקנים: נשנה את הסכם המענקים

ניר קלינגר זורק את סרט הקפטן. צילום: לילך וייס, מערכת וואלה!
ממתין להצעה מהנבחרת. ניר קלינגר/מערכת וואלה!, צילום: לילך וייס

בהפועל חיפה ממשיכים לחגוג את ההצלחה המדהימה בתחילת העונה הנוכחית, ונראה כי גם הפער העצום מהיריבה העירונית גורם למעט נחת אצל חלק מהשחקנים. "מי היה מאמין שבמחזור התשיעי נהיה עם פער של 12 נקודות מהם? הם בנו סגל ענק, אבל אנחנו הבאנו שחקני רכש שמתאימים כמו כפפה ליד", אמרו. בניגוד לשכר הממוצע במכבי חיפה, שחקני הפועל עסוקים בהסכם המענקים שלהם. בשבוע שעבר דיווחנו כי מספר שחקנים מתכוונים ליזום פניה לבעלים יואב כץ, כנראה באמצעות חבר ההנהלה דורון אוסידון, בו הם מבקשים לשנות את ההסכם הקובע כי לא יקבלו מענקים אם ישיגו מעל 40 נקודות. "אין ספק שנעבור את המכסה הזאת, השאלה היא מתי ובכמה", אמר שחקן בכיר בקבוצה. כץ רוצה להשאיר את קלינגר עונה נוספת בקבוצה, אבל בסביבת המאמן טוענים כי הוא ממתין להצעה מהנבחרת. אם קלינגר לא ייקח את הנבחרת, כץ יחתים אותו מיד לעונה נוספת. הבעלים ממתין בינתיים לסבב הראיונות של ועדת האיתור.

עוד בנושא:

קלינגר: "מצדיע לשחקנים, כיף לאמן אותם". בונדר: "הפילו עליי עליהום גדול"
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה ושמרה על המקום הראשון

שחקני הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
מתעסקים במענקים. שחקני הפועל חיפה/מערכת וואלה!, לילך וייס

מי שניסה לצנן בסיום את ההתלהבות של השחקנים, שחגגו בחדר ההלבשה, היה יואב כץ. "השחקנים משקיעים ועובדים שבוע אחרי שבוע, זה הניצחון השני ברציפות שבו אנחנו לא משחקים טוב", אמר. "זה מראה על אופי מצוין, יש הרבה סממנים טובים. מתי אהיה מרוצה? אם תמיד מקבל במבחן 65, זה ציון עובר, אבל מה האמא שלו אומרת? אני אומר שהרבה יותר קל להגיע למקום הראשון מאשר להישאר שם. אני דוחף למצוינות בקבוצה שלי".

"אנחנו לא מתעסקים בפער ממכבי חיפה", התייחס קלינגר לטבלה. "הפועל חיפה מתעסקת בעצמה, אל לנו להסתכל על מקומות שאנחנו לא צריכים להסתכל עליהם, אלא על היכולת שלנו. אני מוכנים לכל משחק, אם זה באר שבע או רעננה. השחקנים לא עושים במכנסיים, לא מאבדים את זה כמו שקורה להרבה קבוצות ברמה של הפועל חיפה. הקרדיט, וכץ יסכים איתי, הוא לשחקנים". על היכולת ההגנתית של הקבוצה אמר: "רק שחקן אחד הוחלף מבין הרביעייה ההגנתית שלי. שיימן, קפילוטו ומלול נשארו. אבל מלבד תמאש הבאנו גם שוער, והם משדרגים את ההגנה שלנו. אליפות? את זה אתם תגידו, אני לא חייב לומר. אני מכיר את שדה המוקשים הזה, יודע איפה לא לומר דברים שלא צריך להגיד".

רוסלן ברסקי סיכם: "אין ספק שכיף לי פה. מהרגע הראשון התקבלתי בחום ובאהבה, הלוואי והייתי יכול להמשיך בהפועל חיפה. אני מתרכז בעבודה קשה, משחק אחרי משחק, כדי להמשיך ביכולת הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully