וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העיכוב: גילי ורמוט הגיע לסיכום עם מכבי חיפה

30.10.2017 / 15:57

אחרי שביקש לתקן את החוזה, הקשר הגיע לסיכום עם המועדון ויחתום בימים הקרובים. לקראת הפגישה עם שחר: לוזון ניסה לשדר עסקים כרגיל וקבע אימון כפול לשלישי. רוקאביציה ומאבוקה לא התאמנו

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

אחרי עיכוב של מספר שבועות בחתימה, גילי ורמוט הגיע לסיכום עם מכבי חיפה. על פי הסיכום, הקשר יצטרך להשתתף ב-70 אחוז ממשחקי הקבוצה, ולא ב-60 כפי שהיה נראה תחילה, כדי שהחוזה החדש ייכנס לתוקף. "עניינים ביורוקרטים בלבד מנעו את החתימה, כעת ורמוט הבטיח את הישארותו במכבי חיפה", אמר מקורב לעסקה. את השחקן מייצג סוכן השחקנים רונן קצב והחתימה צפויה להתקיים בימים הקרובים. כזכור, ורמוט החזיר לחיפה את החוזה וביקש לערוך בו מספר תיקונים, כך שבין הצדדים היו עד כה פערים שדחו את מעמד החתימה.

כזכור, בחודש יולי השנה הודיעה מכבי חיפה רשמית על סיכום עם ורמוט, אולם לקראת שלב החתימה התגלעו פערים בין הצדדים והצדדים לא הצליחו להגיע להבנות. הקשר בן ה-32 הגיע למכבי חיפה בפברואר 2016. בעונה שעברה הוא כבש ששה שערי ליגה. העונה הוא כבש שני שערים בגביע הטוטו, אך ערך שלוש הופעות בלבד בליגה תחת גיא לוזון.

לקראת הפגישה עם שחר, גיא לוזון ניסה לשדר עסקים כרגיל באימון. המאמן לא ערך אסיפה, אך שוחח עם הדשא עם חלק מהשחקנים וקבע אימון כפול למחר. את עיקרו של אימון הבוקר יעביר מאמן הכושר אורי הראל, כך שהדבר לא יפריע לפגישה המתוכננת. ניקיטה רוקאביציה וארנסט מאבוקה לא התאמנו, ובמועדון מקווים ששניהם יהיו כשירים למשחק הקרוב מול בני סכנין. שחר, שדחה את הפגישה עם המאמן למחר בגלל עניין אישי, ישמע את לוזון בפגישה ואז יחליט לגביו. כך או כך, ייתכן מאוד שבמהלך הפגרה חיפה תרצה למנות מנהל ספורטיבי, ותכין את הקרקע להגעת מאמן זר, כשלוזון או איתי מרדכי יאמנו עד שיגיע.


עוד בנושא:

הדילמה של מכבי חיפה: לוזון או מרדכי יכינו את הקרקע למאמן זר?
מכבי חיפה: "יש מספר מועמדים לתפקיד. טוני ואלאך הם שניים מהם"

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully