וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של מכבי חיפה: לוזון או מרדכי יכינו את הקרקע למאמן זר?

30.10.2017 / 7:43

בעקבות אירוע אישי, הבעלים דחה את השיחה עם לוזון שיעביר את האימון הבוקר. גורם במועדון: "הם מושכים את הזמן, אם יהיה מנהל ספורטיבי זר יוכלו להמשיך עם אחד המאמנים עד שיביא איתו מאמן"

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, עדיין לא נפגש עם גיא לוזון מאז ההפסד בקריית שמונה. במכבי חיפה סיפרו כי הבעלים עסוק באירוע פרטי (חגיגות 50 שנה לחברת "מאיר") שיתקיים הערב (שני) והשניים אמורים להיפגש מחר. "גיא יצטרך לשכנע את יענקל'ה שהוא מסוגל להוציא את הקבוצה הזאת מהמצב הזה. הכל תלוי בשיחה", אמר גורם במועדון אתמול. בסביבתו של המאמן מעריכים שהוא יעמוד על הקווים גם במשחק מול סכנין, בעוד גורמים מסוימים במועדון לוחצים לפטרו ולתת לאיתי מרדכי את שרביט האימון, כשרק לאחר המשחק תתקבל החלטה האם למנות צוות חדש לקבוצה. "במועדון מושכים את הזמן. הם בודקים כל מיני אופציות. אם יהיה להם מנהל ספורטיבי זר, הם יוכלו להמשיך עם גיא או איתי עד שיגיע לכאן גם מאמן זר שהוא יבחר.

שחר נמצא בדילמה. הוא יודע שהתוצאות לא טובות, אבל מצד שני מושך את הזמן כדי להכין את הקרקע למאמן זר בעתיד, גם אם זה יקרה בעונה הבאה", אמר גורם בקבוצה. בסביבתו של אלישע לוי, שהמריא אתמול לחופשה פרטית בחו"ל, סיפרו אתמול כי הוא טרם קיבל פניה מהמועדון. יחד עם זאת, במועדון לוקחים בחשבון שאם ימנו מאמן ישראלי בכיר כמו לוי, הם יצטרכו לתת לו חוזה לטווח ארוך.

עוד בנושא

במכבי חיפה אישרו: טוני ואלאך מועמדים לעמדת המנהל הספורטיבי
הנהלת מכבי חיפה לשחקנים: החופש בוטל, תגיעו לאימון ביום שני
אורן יוסיפוביץ על הראיונות המנותקים שמלכלכים את הרזומה של לוזון

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל היוצא. מגד גוזני
טרם קיבל פניה. אלישע לוי/מגד גוזני

אתמול יום החופש לשחקנים בוטל ובמקומו ייערך הבוקר אימון, במהלכו לוזון ישוחח עם השחקנים. "זה היה מהלך חכם של גיא. הוא ביטל את החופש, וכך ידע אם הוא יגיע לאימון הקרוב", אמר אחד השחקנים. במועדון זעמו על טענות השחקנים לפיהן "גיא לוזון איבד את חדר ההלבשה". שם אמרו אתמול: "חדר ההלבשה מאוחד סביב גיא. תמיד יהיו שחקנים ממורמרים שלא משחקים".

אחרי הפניה של במועדון לטוני, אז ביקשה ממנו להגיע בעונה הבאה לקבוצה, במועדון ממשיכים לחפש מועמדים נוספים. "אם נצליח לסגור מועמד בכיר בתקופה הקרובה, כמו שאנחנו רוצים, יהיה מנהל ספורטיבי העונה. אחרת, ננסה להביא את טוני בקיץ", אישרו במועדון. סוכן השחקנים רונן קצב הציע מועמד הולנדי, מוחמד אלאך, וסיפר לאנשי חיפה כי הוא יכול לנסות ולשחרר אותו מויטסה עוד העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully