וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה 71:85 את עירוני נס ציונה

סיגרס הוביל את הקבוצה של ברנר לניצחון שלישי ברציפות עם 22 נק' , הולוואיי סיים עם 18 נק' ו-12 ריב'. נס ציונה עם הפסד שלישי, קוק קלע 22, זאנה 16. דאגה בראשון מפציעת בן שימול

one

אחרי שפתחה את העונה עם הפסד להפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון מתחילה להראות לאט לאט שככל הנראה יש לה קבוצה איכותית מאוד העונה. הכתומים ניצחו הערב (שני) 71:85 את עירוני נס ציונה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל ורשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות. הקבוצה של נדב זילברשטיין עם ניצחון אחד בלבד העונה ובמחזור הבא מחכה לה משחק חוץ לא פשוט מול מכבי אשדוד/באר טוביה שתגיע מעודדת אחרי הניצחון הגדול מול הפועל ירושלים בחוץ. ג'ייסון סיגרס בלט אצל המנצחת עם 22 נקודות (11 מ-11 מהקו), מרפי הולוואיי הוסיף 16 ו-12 ריבאונדים, דרו קרופורד קלע 14, עידן זלמנסון היה טוב עם 12 ו-5 ריבאונדים. דקוואן קוק בלט אצל נס ציונה עם 22 נקודות, טאליב זאנה סיים עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים. אלישי כדיר אמנם קלע 10, אבל באחוזים רעים מאוד (3 מ-13 לשתיים) והוסיף 6 ריבאונדים.

ברנדון באומן, מכבי חיפה, אלישי כדיר, עירוני נס ציונה,. אדריאן הרבשטיין
מה יהיה עם האחוזים? כדיר/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

ראשון לציון הייתה דומיננטית יותר בפתיחה עד שסל של אלישי כדיר מול האקסית קבעה 12:16, אבל שלשה של סיגרס מנגד וזה 12:19. הרבע נגמר ב-14:23 לראשוניה כשטולפסן מוביל אותה. מכבי ראשון לציון המשיכה להיראות טוב בהרבה גם ברבע השני כשסיגרס והולוואיי בולטים אצלה. מנגד זה היה רק דקוואן קוק וזה לא מספיק, לפחות לא בינתיים וזה 35:49 במחצית.

האורחת שמרה על הפער שלה ברבע השלישי ואפילו הגדילה אותו כשג'ייסון סיגרס מציג משחק טוב וקולע 11 מ-11 מהקו וגם דרו קרופורד נכנס לעניינים. אחרי 30 דקות זה 51:69 למכבי ראשון לציון. הרבע האחרון כבר היה כמעט לפרוטוקול בלבד, נס ציונה קיזזה בהפרש כבר עד עשר, אבל בסופו של דבר מכבי ראשון לציון רושמת ניצחון שלישי ברציפות עם 71:85 מרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תקציר: מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה 69:84. one
המומנטום נמשך. סיגרס/one

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נס ציונה: דקוואן קוק 22 נקודות (8 מ-17 מהשדה), טאליב זאנה 16 ו-9 ריבאונדים, אלישי כדיר 10 (3 מ-13 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, ג'רון ג'ונסון 9 (2 מ-9 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, נאור שרון 5, גיל אמיתי 3, גארי בראון רמירז 2, טל דן 2, אלעד הופמן 2. גולן גוט (07:30 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ייסון סיגרס 22 נקודות (11 מ-11 מהקו), מרפי הולוואיי 18 ו-12 ריבאונדים, דרו קרופורד 14, עידן זלמנסון 12 ו-5 ריבאונדים, מארק טולפסן 8 (4 מ-10 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, ניצן חנוכי 7, אבי בן שימול 4 ו-7 איבודים. יניב סולומון (03:07 דקות), רום קורנליוס (00:28), ניב בלול (00:06).

מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. ברנר/ברני ארדוב

רכז ראשון לציון אבי בן שימול נפצע בצלעות וסבל מכאבים בחדר ההלבשה. הוא ייבדק כדי לבחון את חומרת הפציעה. עידן זלמנסון, שקלע 12 נקודות, אמר בסיום: "שמח שעשינו את הסוויץ' אחרי הניצחון בחיפה ולא באנו שאננים או זחוחים, זה היה ניצחון חשוב. אני רואה את הקבוצה, כל שחקן ושחקן מחויב לתהליך שאנחנו עוברים, זה נותן לי מקום לאופטימיות".

מאמן ראשון לציון שמוליק ברנר אמר: "אני מרוצה מהגישה והיכולת לשמור על ראש מפוקס, לא להתרגש יותר מדי משני המשחקים שעשינו. היו כמה דברים במחצית השנייה שהייתי הרבה פחות מרוצה מהם. קל נגד מכבי תל אביב זה לא יהיה, אבל נבוא בשבוע הקרוב ונעבוד לקראת זה". מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין הוסיף: "מההתחלה היינו מאוד לא מפוקסים, מאוד לא מרוכזים, נכשלנו בשמירה על הצבע. להפתעתי למשחק בשבוע שעבר לא הייתה כמעט השפעה, השחקנים עבדו קשה השבוע, מאוד יפה. הקצב היה יותר טוב, האימונים יותר טובים, אנחנו חייבים להבין שאנחנו אנדרדוג בליגה הזאת, צריכים לשחק ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully