וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "משחק רע שלנו, ברור מאוד שמה שאנחנו עושים לא מספיק"

מאמן הפועל ירושלים תקף את שחקניו אחרי ההפסד הביתי למכבי אשדוד: "אסור לנו להיראות כך". מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אחרי הניצחון על הפועל אילת: "שיחקנו נכון כשהיינו בפיגור"

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
"צריך לשחק יותר חזק". קציקאריס/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים ספגה הערב (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה העונה, זאת לאחר שהפסידה בארנה 86:74 למכבי אשדוד של בראד גרינברג שאימן בעבר את ירושלים.

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס אמר בסיום: "זה היה משחק רע שלנו. הייתה הגנה חלשה, קיבלנו 86 נקודות. נכון שיש לנו כישרון בהתקפה, אבל אסור לנו להיראות כך בהגנה ואנחנו חייבים לפתור את הבעיה הזאת. זה מאוד ברור שמה שאנחנו עושים לא מספק. כולם צריכים לעשות עוד. זו עבודה של השחקנים, לצאת ולשחק חזק. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר עם הכדור ולעבוד יותר כקבוצה".

אחד השחקנים הישראלים המובילים של הפועל ירושלים בר טימור התייחס להפסד ואמר: "היה לנו משחק לא טוב, זו התוצאה וצריך להמשיך הלאה. אין לי הסבר למה קורה לנו בפתיחות של משחקים. יש לנו בעיות ואנחנו מודעים לזה. התחושות לא נעימות, אף אחד לא רוצה להפסיד. לא קרה שום דבר עדיין, זו רק תחילת העונה, לא נתרץ היום אבל העונה עוד ארוכה. החכמה ברמה הזאת זה לשכוח את מה שקרה כמה שיותר מהר ולהתקדם הלאה".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
ניצחון שני העונה. דני פרנקו/מגד גוזני

הפועל תל אביב השיגה הערב את ניצחון הליגה השני שלה העונה 76:82 על הפועל אילת של מאיר טפירו. המאמן המנצח דני פרנקו אמר בסיום: "הסוף היה הכי חשוב, אני שמח שברבע האחרון, כשנכנסנו אליו לפיגור, אז בניגוד לדברים שקרו לנו בנהריה ונגד הפועל ירושלים, הפעם ידענו לעשות את הפעולות הנכונות כדי לפתוח את ההפרש מחדש, זה ששמרנו על קור רוח ברבע האחרון, אני אקח את זה. הלחץ היה עלינו, ואני שמח שעמדנו בו. היה משחק של ריצות, יש הרבה דברים שצריכים לעבוד עליהם, אבל היה לנו שבוע ארוך, והיה לנו פתיחת עונה לא פשוטה, הבאנו את ג'רל מקניל 48 שעות לפני פתיחת העונה ואיבדנו את מאט האווארד אחרי משחק אחד. אלה מכות קלות בכנף וזה גרם לנו קצת לדברים לא טובים במשחקים הראשונים, אבל זאת ליגה ארוכה מאוד, כשמסתכלים על התמונה הכוללת ולאורך זמן אנחנו בכיוון הנכון.

מאיר טפירו היה מטבע הדברים מאוכזב ואמר: "הפסדנו את המשחק על הדברים הקטנים. טעויות בהגנה, בייחוד שרפי מנקו היה בעמדה מספר 4, היינו צריכים לפתור את זה ולא עשינו את זה והחלטות יותר טובות במתפרצות, דברים שלא עשינו, בגלל זה הפסדנו את המשחק. רוסאריו ולויד שחקנים טובים, מייק הגיע רק לפני שבועיים, יש לנו שני שחקנים שיכולים ליצור הרבה דברים, והמטרה שלי שהם יצרו גם לאחרים, בחלקים מהמשחקים הצלחנו לעשות את זה. אנחנו מפסידים הרבה נקודות במשחק המעבר, הוא צריך להיות הרבה יותר טוב.ידענו להשאר במשחק, בייחוד שפתחנו את המשחק לא טוב, וידענו לחזור ולהשאר שם, כן יש אופי טוב לקבוצה, צריך לתקן דברים ולהיות יותר רגועים להחלטות ויותר מרוכזים בהגנה בהחלטות ההגנתיות שלנו".

סייע בהכנת הידיעה : אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

אשדוד הפתיעה בחוץ את ירושלים 74:86, הפועל תל אביב ניצחה את אילת 76:82

לכתבה המלאה
מאיר טפירו מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
ניצחון אחד מול שלושה הפסדים. טפירו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully