וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב מארחת את מכבי חיפה ללא רול ותומאס

29.10.2017 / 16:11

אחרי ההפסדים ביורוליג, ירצו הצהובים לחזור לנצח למרות שיחסרו את שני הזרים שלא יתלבשו (21:00, ספורט 5). עירוני נס ציונה תארח את מכבי ראשון לציון (20:30, פריצות בספורט 5)

one

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים מעניינים נוספים. מכבי תל אביב, אחרי שני ההפסדים ביורוליג בשבוע האחרון, תנסה להתאושש על חשבונה של מכבי חיפה, שפתחה את העונה בצורה חלשה מאוד. בדרבי הכתומות תארח עירוני נס ציונה את מכבי ראשון לציון שמגיעה אחרי הניצחון המשכנע ברוממה.

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איך ספאחיה יסתדר בלעדיו? תומאס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (21:00, ספורט 5)

אחרי פתיחת עונה טובה, מכבי תל אביב רשמה בשבוע האחרון שבוע שלילי ראשון. זה החל עם כמעט הפסד ראשון בליגה לגלבוע/גליל, והמשיך עם שני הפסדים דרמטיים ביורוליג, לאולימפיאקוס בבית, ולכוכב האדום בלגרד בחוץ, שעצרו מעט את המומנטום וההתלהבות של הצהובים. בקבוצה מקווים להמנע מסוג של כדור שלג ולנצח בבית את היריבה הלא מרשימה שמנגד, כשיובל זוסמן ואיתי שגב צפויים לקבל דקות כפי שקיבלו במשחקי הליגה האחרונים. מי שאמור לחזור ולשחק הוא כרם משעור, שפספס את השבועיים האחרונים בשל פציעה, ונשאר בארץ ולא נסע עם הקבוצה לבלגרד כדי לחזור לכושר.

לפי מחזורי הפתיחה, מכבי חיפה הולכת לעונה לא פשוטה. הירוקים הובסו בפעם השנייה העונה, הפעם בבית נגד מכבי ראשון לציון במשחק השלמה ביום שישי, והמשחק נגד מכבי תל אביב לא בא בזמן טוב עבור הירוקים. פתיחת העונה החלשה הובילה את הצוות המקצועי וההנהלה לבצע חיזוק ראשון לסגל, כשרג'י באקנר חזר למועדון אחרי שנתיים, אך הוא לא יוכל לשחק בשני המשחקים הקרובים בשל עונש הרחקה. בחיפה הודו כי ייתכן מאוד שאם לא יהיה שינוי ביכולת ההתקפית וההגנתית, השינוי של באקנר לא יהיה האחרון בתקופה הקרובה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גולן גוט, עירוני נס ציונה,. אדריאן הרבשטיין
כמעט סגרו שבוע נהדר. גולן גוט/אדריאן הרבשטיין

עירוני נס ציונה - מכבי ראשון לציון (20:30, פריצות בספורט 5)

עירוני נס ציונה ראתה איך היא סוגרת שבוע נהדר עם שלושה ניצחונות ביום שני שעבר בשעה שגולן גוט העלה אותה ליתרון 3, שנייה וחצי לסיום המשחק נגד מכבי חיפה בחוץ. אלא שהירוקים הצליחו להשוות ולנצח את המשחק בהארכה והכתומים חזרו לביתם מאוכזבים ולא מבינים כיצד המשחק ברח להם מבין האצבעות. בנס ציונה יודעים שהמטרה העיקרית שלהם היא לנצח משחקים, ולמרות שקיבלו מחמאות על לא מעט דקות במשחק ברוממה, ההפסד הוא הדבר המשמעותי ביותר. דקוואן קוק צפוי לקבל דקות יותר משמעותיות, אחרי שהשלים עוד שבוע אימונים, ובמועדוון יקוו גם לתרומה טובה של טאליב זאנה, שלא מצליח לרשום משחקים טובים על בסיס קבוע.

בניגוד ליריבתה, מכבי ראשון לציון כן הצליחה להשלים שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשמחצה את מכבי חיפה בחוץ ביום שישי האחרון במשחק השלמה מהמחזור הראשון והיא רושמת פתיחת עונה טובה מאוד מבחינתה. הקבוצה של שמוליק ברנר מציגה מפתיחת העונה כדורסל שמח ואטרקטיבי, ותנסה להביא את אותו הסגנון גם למשחק חוץ לא פשוט בכלל נגד היריבה האזורית. מרפי הולוואי נראה טוב מאוד במשחק בחיפה, ובמועדון מספרים על התאקלמות טובה שלו, ומקווים להמשך המגמה גם נגד הקו הקדמי של נס ציונה. עודד ברנדווין צפוי לשוב לפעילות רק נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully