וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "בזמן האחרון היה ברור שעאבד חוזר לעצמו"

29.10.2017 / 8:27

חגיגות בצפון אחרי הניצחון על מכבי חיפה: בקבוצה פרגנו לכובש ("אחמד עבר תקופה לא פשוטה"), והופתעו לגלות: שחקני האולימפית זומנו להתכנסות הנבחרת ביום המשחק מול אשקלון

אחמד עאבד, שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
התכנית של סילבס עבדה. עאבד/סוכנות ג'יני

שמחה אדירה נרשמה אתמול (שבת) בקרב אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 0:1 על מכבי חיפה. בחדר ההלבשה היה זה אקס הירוקים, סאן מנחם, שהוביל את החגיגות בשאגות שמחה ולאחר מכן הצטרפו כל השחקנים.

מי שזכה למירב תשומת הלב היה אחמד עאבד שנכנס כמחליף והכריע את המשחק עם שער בדקה ה-68. "ברור שאחמד עובר תקופה לא פשוטה, מהמעמד הכי גבוה בקבוצה הוא מצא עצמו על הספסל, אבל בשבועות האחרונים היה ברור שהוא חוזר לעצמו", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ניצחה את מכבי חיפה 0:1
שחקנים במכבי חיפה: "לוזון איבד את חדר ההלבשה"
עתידו המעורפל של עידן ורד בבית"ר ירושלים

שחקני עירוני קרית שמונה, קרלוס קוויאר, סאן מנחם. סוכנות ג'יני
חגיגה בצפון/סוכנות ג'יני

לפני המשחק קיים המאמן חיים סילבס שיחה עם עאבד. החלוץ ציפה לפתוח בהרכב, אבל המאמן הסביר לו שהמחצית הראשונה תהיה "משחק של התכתשויות" ובמחצית השנייה יהיו יותר שטחים – דבר שמתאים לסגנון שלו. גם החלק האחורי של הקבוצה, ההגנה והקישור האחורי, סחטו מחמאות.

איאד אבו עביד שנכנס בשלהי המשחק, לא חגג עם השחקנים מול האוהדים, חרף הבקשות של חבריו לקבוצה. במועדון הסבירו שאבו עביד היה מלא באמוציות אחרי המשחק וכי הוא ציפה לקבל יותר דקות, בעיקר נגד מכבי חיפה.

לוואלה! ספורט נודע שבקרית שמונה הופתעו מאוד לגלות ששלושה שחקנים מהסגל, ביניהם שון וייסמן ואמיר נסאר, זומנו להתכנסות של הנבחרת האולימפית ביום שני הבא, למרות שלקבוצה יש משחק באותו יום נגד הפועל אשקלון. אנשי המועדון ישוחחו היום עם אנשי ההתאחדות לכדורגל כדי לפתור את הסוגיה.

גורמים בהתאחדות אמרו: "בקרית שמונה כנראה לא הבינו את לוח הזמנים. הנבחרת טסה יום שלישי לקוסובו בעוד המשחק ביום שני כך שהשחקנים יעמדו לרשותו של סילבס".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully