וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הידיים של טר שטגן והקסם של מסי": ברצלונה חגגה ניצחון קשה

בארסה קבעה את הפתיחה הטובה בתולדות הליגה הבכירה בספרד, עם 0:2 בחוץ על בילבאו. המאמן ואלוורדה סיכם: "מי לא סובל בסן מאמס?" ואילו פאוליניו הודה: "הכל יותר קל כשמסי לצדך"

one

ברצלונה החזירה אמש (שבת) את יתרונה על פני האלופה ריאל מדריד לשמונה נקודות, זאת לפחות עד שהבלאנקוס יסיימו את משחק החוץ שלהם מול ג'ירונה היום. הקטלאנים, שפתחו את העונה בליגה בסערה, לא נעצרו גם בסן מאמס, שם רשמו 0:2 על אתלטיק בילבאו. ליאונל מסי, עם שער הליגה ה-11 שלו העונה, כבש ראשון (37) ופאוליניו (90) השלים בתום מתפרצת, בדרך לפתיחת העונה הטובה בתולדות הליגה הבכירה בספרד: 28 נקודות מ-30 אפשריות (ויחס שערים 3:28).

עוד לפני המשחק, בארסה "הרגישה בבית", כאשר ביציעים נראו לא מעט דגלי קטלוניה, זאת לאחר שאוהדי בילבאו חילקו כאלה לקהל שהגיע למשחק מתוך מטרה להראות תמיכה בקטלאנים, שהכריזו על עצמאות חד צדדית מספרד. על כר הדשא, מי שהובילו את המאמן ארנסטו ואלוורדה לניצחון על האקסית היו מסי כמובן והשוער מארק אנדרה טר שטגן, שסיפק שורת הצלות ותסכל שוב ושוב את אריץ אדוריץ וחבריו.

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה 0:2 בחוץ את בילבאו

קפה שוער אתלטיק בילבאו מול ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
עוד רגעי קסם. מסי/רויטרס

"הידיים של טר שטגן והקסם של מסי הביאו את הניצחון", כתב לואיס מסקארו ב"ספורט" הקטלאני ואילו המאמן ואלוורדה הודה: "סבלנו לא מעט בדרך לניצחון הזה. לא פתחנו טוב את המשחק, היה לנו קשה, אבל לאט לאט השתלטנו על המצב ובכל פעם שעברנו את החצי עם הכדור, אפשר היה לראות שנוכל לכבוש מתישהו. אחרי ההפסקה היינו פחות דומיננטים ובילבאו לחצה המון. מי לא סובל בסן מאמס?".

סרג'יו בוסקטס אמר ש"לבילבאו היו מספיק הזדמנויות במחצית השנייה כדי לצאת מהמשחק הזה עם שוויון" וגם פאוליניו, שממשיך להשתלב נהדר, הסכים עם מאמנו: "במגרשים כמו זה, כל מה שחשוב זה הניצחון". הברזילאי הוסיף: "הרבה יותר קל לך כשאתה משחק עם מסי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully