וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את הפועל גלבוע/גליל 81:88 במחזור הרביעי

תמיר בלאט קלע שיא קריירה של 17 נקודות והוליך את החבורה של דן שמיר לניצחון. חולון כמעט איבדה יתרון 20, אבל עלתה למאזן 2:2. גלבוע שאיבדה את סקוורר ברבע השני, במאזן 3:1

one

הפועל חולון ניצחה הערב (שבת) 81:88 את הפועל גלבוע/גליל במשחק במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל. זה היה הניצחון השני העונה של דן שמיר ושחקניו וכעת הם במאזן 2:2. תמיר בלאט קלע שיא קריירה של 17 נקודות (שיפור של נקודה לשיאו הקודם) והצטיין במדי המנצחת.

פתיחת המשחק הייתה צמודה, אבל הרבע השני היה של חולון (15:27) והוא כלל שתי ריצות 0:8 ו-0:7. פציעה של יחזקאל סקוורר ברבע הזה הזיקה בעצמה לסיכויי האורחת. היתרון של חולון כבר עמד על 20 נקודות, גלבוע התקרבה קצת ברבע האחרון, אבל לא מספיק למהפך ובסופן של 40 דקות גלבוע המוכה ירדה למאזן 3:1.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן הפועל חולון, תמיר בלאט. לירון מולדובן
תמיר בלאט וחולון חוגגים/לירון מולדובן

רבע 1

חולון פתחה את המשחק עם ארבע שלשות שהוליכו אותה ל-7:12, אבל גלבוע ידעה להישאר בתמונה ולהוריד ל-15:14 כשעל השעון 2:22 דקות ול-18:16 בתום הרבע הראשון.

רבע 2

דקות טובות של טו הולוואי בהתקפה סייעו לחולון להגדיל את היתרון ל-18:25 בתחילת הרבע השני, אבל האורחים התעוררו בשני צדי המגרש והורידו ל-27:25. כשהיא ביתרון 27:30, חולון סוף סוף הצליחה לברוח קצת, לרוץ 0:8 בדרך ליתרון דו ספרתי ולסיים את המחצית ב-31:45.

שחקן הפועל חולון, טו הולוואי. לירון מולדובן
הוליך את הקלעים. טו הולוואי/לירון מולדובן

רבע 3

חולון לא הורידה רגל מהגז גם בתחילת המחצית השנייה ושמרה על פער דו ספרתי. במצב של 38:49 היא רצה 0:9 ועלתה לפלוס 20, 38:58. גלבוע הצליחה לחזור לקראת סיום הרבע ובסיומו זה 57:73 לחולון.

רבע 4

גלבוע התעקשה לחזור למשחק והצליחה. פתיחת 2:11 של הרבע הרביעי הורידה ל-75:68 בלבד לחולון. החבורה של דן שמיר ביצעה טעויות והתקשתה לחזור לטווח ביטחון ופחות משלוש דקות לסיום הוליכה 77:82 בלבד.

שחקן הפועל גלבוע/גליל, יחזקאל סקוורר. לירון מולדובן
נפצע ברבע השני ולא חזר. סקוורר/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי 21 נקודות (4 מ-16 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, תמיר בלאט 17, ג'ו אלכסנדר 13 ו-11 ריבאונדים, שלומי הרוש 11, גיא פניני 9, קורי וולדן וטיישון תומאס 7 כ"א, יונתן מור 3. חנן קולמן וג'אבריל טרוויק שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: טיילר סטון 20 (8 מ-22 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, זאק לידיי 18, אליייז'ה ג'ונסון 14 ו-7 ריבאונדים, טל קרפלס 10, חואקין שוכמן 5 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'ייקובן בראון 5, בן אלטיט 4, ספנסר וייס 3, יחזקאל סקוורר 2.

מאמן הפועל חולון, דן שמיר. לירון מולדובן
"יכולנו לסיים בטעם יותר טוב". שמיר/לירון מולדובן

תגובות

דן שמיר: "היו לנו דקות שזה היה נראה טוב, כמובן שיכולנו לסיים בטעם יותר טוב אם לא היינו עושים הרבה שטויות בחצי השני שהחזירו אותם לגמרי למשחק. לא חושב שזה קשור לכדורסל, אלא יותר לריכוז ולדרוש מעצמך. בדקות שעשינו דברים טובים, שמרנו והכדור זז. כשאיבדנו ריכוז, זה לא היה".

על תמיר בלאט: "כשמאמנים סומכים על שחקנים, הם נותנים להם לשחק בזמן הזה, ולעשות החלטות, ונותנים להם את הכדור בידיים. גם ביובנטוס השבוע הוא שיחק הרבה דקות טובות ועשה סדר במגרש. זה פחות אם הוא עשה נקודות או לא, אומץ יש לו, אני סומך עליו שהוא מבין עניין ומבין מה אנחנו צריכים לעשות. הוא כלי חשוב כדי להגיע למה שאנחנו רוצים".

אריאל בית הלחמי: "המשחק לא נגמר ב-20 הפרש, זה משחק כדורסל, אני לוקח את הצד הטוב שבסגל שהיה לא ויתרנו. אמרתי מקודם, שאני מרגיש כמו מפקד בצבא שמאבד חיילים שלו, להבדיל אלפי הבדלות. איבדנו את סקוורר אחרי 3 דקות היום, שזה מאוד משמעותי, ג'ייקובן ניסה לשחק אבל זה היה יותר מדי לסכן אותו. בסוף עשינו הרבה שטויות, כי גם ההרכב ששיחק לא מאומן לשחק ביחד, קצת יותר ריכוז בסוף, החטאה של דאנק, לייאפ, אולי היינו לוקחים את המשחק".

גיא פניני, הפועל חולון. לירון מולדובן
משחק טוב. פניני/לירון מולדובן
שחקן הפועל גלבוע/גליל, טיילר סטון. לירון מולדובן
קלע בספרות כפולות, אבל באחוזים לא טובים מהשדה. טיילר סטון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully