וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "אני לא יכול להחמיא מספיק לעומרי כספי, הוא היה מעולה"

מאמן גולדן סטייט החמיא לישראלי: "הוא היה מוכן, לא בטוח שהיה משחק אם לא הרחקת גרין. הספסל היה סיפור המשחק". כספי: "אעשה הכל לעזור לנצח". המטוס של OKC נאלץ לבצע נחיתת חירום

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס עם דייויד ווסט. GettyImages
הוכיח שהוא שייך. עומרי כספי/GettyImages

איזה לילה (בין שישי לשבת) נפלא עבר על עומרי כספי. אחרי שפתח את העונה לאט בשל פציעה בקרסול והתקשה לקבל דקות עד כה, הישראלי סיפק מול וושינגטון את משחקו הטוב ביותר במדי גולדן סטייט והוכיח מדוע היה מבוקש אצל האלופה. כספי עלה מהספסל במהלך הרבע השלישי, כאשר הווריירס היו בפיגור דו ספרתי וסיפק תרומה משמעותית מאוד בדרך לקאמבק ולניצחון. הוא קלע שמונה נקודות וחשוב מכך, רשם את מדד הפלוס מינוס הגבוה בקבוצה (+17).

בסיום, התייחס כספי לערב המוצלח שעבר עליו: "אני אוהב לשחק כדורסל, במיוחד כשיש לך סיכוי לשחק עם קבוצה כזו. אני לא יודע אם אשחק במשחק הבא, אבל ככה זה, כשאקבל צ'אנס אביא את האנרגיה שלי ואעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח".

"הספסל הוא סיפור המשחק", קבע סטיב קר לפני שהחמיא לכספי, "שיחקנו רע מאוד שני רבעים וחצי. היינו צריכים את הספסל כדי להכניס אותנו לקצב. אני לא יכול להחמיא מספיק לעומרי, הוא נשאר מוכן אחרי שבקושי שיחק העונה ואם דריימונד לא היה מורחק לא בטוח שהיה משחק. הוא היה מעולה. אני לא יכול לשמוח יותר בשביל לוני, יש כל כך הרבה שחקנים לפניו אבל אני רוצה להשתמש בו יותר. זאת קארמה, כשאתה עובד קשה בסוף דברים ילכו לכיוונך".

קר התייחס כמובן גם להרחקתו של דריימונד גרין, שנשלח החוצה יחד עם בראדלי ביל בעקבות קטטה שהתפתחה ביניהם אחרי מאבק על כדור. גרין הוא המורחק השלישי של הווריירס מתחילת העונה, מתוך ארבעה שחקנים שהורחקו בסך הכול עד כה בליגה. "לא ראיתי הרבה מהתקרית", אמר המאמן, "ראיתי שהם נאבקו על ריבאונד ואז היה קשה להבין בדיוק מה קרה. אני לא בטוח אם הוא הורחק כי זו טכנית שניה או שהיה מורחק בכל מקרה. אני לא חושב שהראשונה הגיעה לו, הוא לא קילל או העליב. זה עצבן אותי".

עוד בנושא

קאמבק גדול לגולדן סטייט, עומרי כספי קלע שמונה נקודות
מפלצת התהילה: על פתיחת העונה המשוגעת של יאניס אנטטוקומפו
מיכאיל פרוחורוב מכר 49 אחוז ממניות ברוקלין נטס

* אוקלהומה סיטי הפסידה הלילה למינסוטה, אך לא שם הסתיימו הצרות שלה. המטוס של הקבוצה, שעשה את דרכו לשיקגו לקראת המשחק הבא של OKC, התנגש בזמן שהיה באוויר (בגובה של 9,000 מטרים) באובייקט לא ידוע (אולי חיה כלשהי) ונאלץ לבצע נחיתת חירום. כל השחקנים נותרו ללא פגע, אך על פי הציוצים שלהם ניתן להבין שהייתה חוויה לא פשוטה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully