וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ספגה רדיוס וקנס של 50 אלף שקלים

26.10.2017 / 20:20

האדומים יצטרכו לארח את משחק הבית הבא שלהם, מול גלבוע/גליל, במגרש שרחוק 100 קילומטר לפחות מאולמם הביתי. בנוסף, ספג המועדון קנס של 100 אלף שקל על תנאי ושני משחקי רדיוס על תנאי

רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
רמי כהן/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב נענשה היום (חמישי) בעקבות אירועי האלימות במהלך משחק הבית האחרון מול הפועל ירושלים. האדומים נענשו במשחק רדיוס בפועל במשחק הבית הבא, מול גלבוע/גליל והמשחק הזה צריך להתקיים במרחק של 100 קילומטר מתל אביב. בנוסף, קיבלה הפועל תל אביב קנס של 50 אלף שקלים בפועל ושני משחקים על תנאי וקנס של 50 אלף שקל על תנאי. רמי כהן הורשע גם כן ונקנס ב-2,000 שקלים בפועל ו-1,500 על תנאי.

האדומים הועמדו לדין על השלכת מצתים מיציע האוהדים אל הפרקט בשני מקרים שונים במהלך המחצית השנייה, שבועיים בלבד אחרי שעמדו לדין על דברים דומים במשחק הבית נגד הפועל חולון, אז הורשעו והוענשו ברדיוס על תנאי ובקנס כספי כבד. התובע של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, דורש להפעיל את עונש שני משחקי הרדיוס על האדומים בעקבות ההתפרעות.

עו"ד טל אור הצית את המציתים שהושלכו כראייה והקריא את כתב האישום. עו"ד חיים יצחקי שייצג את הפועל תל אביב הודה והגיב: "במשחק הזה הייתה חברת אבטחה, כאשר חברת האבטחה מועלת בתפקידה, יוצרת את התגרה, לא מאפשרת לי להתמודד, היא כובלת את ידיי ומביאה אותי לסיטואציה נפיצה ולא נותנת לי להתגונן. לא יודע למה המציתים מושלכים, השאלה איפה הם נופלים רלוונטיים רק ליכולת הקליעה של מי שזורק. אם זה היה פוגע בשופט, הייתי צריך להתגונן על זה. בעובדה שנזרקו מציתים אני לא כופר". עו"ד טל אור: "זה מקרה שני העונה, ומקרה רביעי בסך הכל, זה קו אדום, אני סבור שבית הדין צריך להוציא קריאה ברורה לפיה אלימות פיזית לא תתקיים יהי המחיר אשר צריך להיות. אם הפועל תל אביב הייתה מעבירה את שמות האוהדים, הייתי ממליץ להקל בעונש".

במקביל לדיון, הודיעה הפועל תל אביב כי במהלך השבוע ביקרו נציגי הנהלת הקבוצה את המאבטחת קורל קצבורג, המאושפזת בבית החולים איכילוב בתל אביב. המאבטחת נפגעה מבקבוק שנזרק על ידי אחד מאוהדי הקבוצה מחוץ לדרייב אין בסיום המשחק, כשאותו אוהד נעצר על ידי המשטרה וכתב אישום הוגש נגדו היום. נציגי המועדון שוחחו עם קורל, איחלו לה החלמה מהירה וישמרו איתה על קשר על מנת להתעדכן במצבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully