וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "רוצים לנצח בשביל הדגל", סלע: "אנחנו באים כפייבוריטים"

הקפטן החדש של נבחרת הדייויס לקראת מפגש ההישרדות מול רומניה: "מתרכזים בעצמנו". המחבט הבכיר, שישחק שני מול ניקולאי פרונצה: "באים כדי לנצח". במשחק הראשון: עידן לשם נגד דימא

נבחרת הדייויס של ישראל: הקפטן הראל לוי עם דודי סלע, עידן לשם, יוני ארליך, מור בוליס. ברני ארדוב
רוצים לשרוד. נבחרת הדייויס/ברני ארדוב

קצת יותר מחודש עבר מאז נבחרת הדייויס הובסה 5:0 על ידי אוקראינה ונשלחה למאבק הישרדות בבית האירופי/אפריקאי מספר 1 מול רומניה. מיד לאחר אותו הפסד הודיע קפטן הנבחרת, אייל רן, כי הוא עוזב את תפקידו אחרי 12 שנים. היום (חמישי) נערכה הגרלת המפגש עם נבחרת רומניה, שייפתח מחר ברמת השרון ויהיה הראשון של הראל לוי כקפטן החדש. בהגרלה נקבע כי למשחק הראשון יעלו עידן לשם ודראגוש דימא, אחריהם יתמודדו דודי סלע וניקולאי פרונצה. משחק הזוגות ייערך בשבת בין סלע ויוני ארליך ולבין אסילה אנטונסקו ובוגדאן בורצה וביום ראשון, כמובן, מפגשי היחידים האחרונים.

"אני מכיר את השחקנים שלנו וכמה הם רוצים לנצח כשהם משחקים בשביל הדגל", אמר הראל לוי במעמד ההגרלה, "לא משנה לנו שרומניה הגיעה חסרה (המחבט הבכיר - מראיוש קופי ה-78 בעולם 0 נעדר), אנחנו מתרכזים בעצמנו. אני מאמין שאם נציג את הטניס החיובי שהצגנו בשבוע האחרון, התוצאות יהיו בהתאם".

דודי סלע דיבר בביטחון: "אנחנו באים פייבוריטים ובאים כדי לנצח. זה אולי קצת מלחיץ, אבל התכוננו טוב ואני מקווה שנשחק טוב, אולי עידן יביא את הנקודה הראשונה ואז אני אמשיך".

יוני ארליך: "רוצה לברך את הקפטן החדש. גדלנו יחד ולראות אותו חזרה בנבחרת זה מאוד מרגש. איתו ועם אוקון, רק חסר שאנדי יחזור בקונסטלציה כלשהי. באופן אישי כיף לראות את הדור הזה נכנס בחזרה לטניס. לצעירים וגם לי ולדודי יש להראל ולנועם מה לתרום לנו".

עוד בנושא

דייויס: הראל לוי שמר על הסגל לקראת המפגש מול רומניה
אבי לחיאני יחליף את שלמה גליקשטיין בתפקיד מנכ"ל איגוד הטניס
דודי סלע הפסיד לאדריאן מנארינו והודח ברבע גמר טורניר קרמלין קאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully