וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לחיאני יחליף את שלמה גליקשטיין בתפקיד מנכ"ל איגוד הטניס

סמנכ"ל ארגון גימלאי צה"ל לשעבר מונה לתפקיד במקום טניסאי העבר, שיעבור לתפקיד המנהל המקצועי של האיגוד: "נרכז מאמצים לקידום הענף בדגש על בניית תשתית ראויה של שחקנים"

אבי לחיאני. איגוד הטניס, אתר רשמי
דף חדש. אבי לחיאני/אתר רשמי, איגוד הטניס

איגוד הטניס הודיע הבוקר (רביעי) על מינוי של אבי לחיאני לתפקיד מנכ"ל האיגוד, במקומו של שלמה גליקשטיין, שיעבור לתפקיד המנהל המקצועי. על פי האיגוד, מינוי זה הינו חלק מהשינויים המבניים והארגוניים שנועד ליצור תמיכה בתנופה המחודשת הצפויה לאיגוד, תוך יצירת מוקד כוח המורכב מעבודה משותפת של היו"ר, המנכ"ל והמנהל המקצועי.

לחיאני הינו סגן אלוף במילואים שירת בחיל המודיעין ביח' 8200. בתום שירותו הצבאי מילא שורה של תפקידים בכירים במגזר העסקי הפרטי והציבורי. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל ארגון גימלאי צה"ל "צוות". הוא משחק טניס מזה שנים רבות ופעיל באיגוד מזה 18 שנים חבר הנהלת איגוד הטניס מזה שלוש קדנציות.

לחיאני אמר אחרי המינוי: "אני רואה בתפקיד אתגר והזדמנות לתרום לקידומו של ענף הטניס החשוב והיקר לליבי באופן אישי. מודה ליו"ר האיגוד הנכנס ולחברי ההנהלה על האמון שניתן לי וקורא לכל העוסקים בעשייה בתחום זה, להירתם ולרכז מאמצים להביא לקידומו של ענף הטניס בישראל בדגש על בניית תשתית ראויה של שחקנים שתביא בעתיד הישגים ראויים למדינה".

שלמה גליקשטיין, טניסאי עבר. קובי אליהו
עובר לעמדת המנהל המקצועי. שלמה גליקשטיין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully