וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א תלו שלט מחאה נגד השחקנים: "תתעוררו או שנעיר אתכם"

26.10.2017 / 10:54

נציגים של ארגון "מכבי פנאטיקס" תלו שלט בקרית שלום והודיעו כי יחרימו את המשחק מול בני יהודה היום (19:00, 5+ לייב). ההתאחדות בתגובה לאיומים על ניר רשף: "ענישה חמורה היא הדרך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אוהדי מכבי תל אביב מחריפים את המחאה נגד השחקנים. כפי שפורסם אתמול האוהדים מפנים את חצי הביקורת בעקבות היכולת החלשה והתוצאות הלא טובות נגד השחקנים ולא נגד המאמן כפי שמקובל בתקשורת. הלילה האוהדים החליטו להחריף את המחאה והלחץ על השחקנים כשאנשים מארגון מכבי פנאטיקס הגיעו עד לגדר בקרית שלום ותלו שלט שעליו נכתב "תתעוררו או שנעיר אתכם". בארגון עדיין לא החליטו איך לפעול במשחק הבית הבא מול הפועל עכו בליגה ביום ראשון. האם להחרים, האם להגיע ולמחות או האם להגיע ולשבת בשקט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט שתלו אוהדי מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

אוהדי מכבי תל אביב נגד השחקנים: "לא יכול להיות שהם יצאו נקיים"
מנספורד: "ההפסד לא מקובל אך ג'ורדי כאן ולא נמהר לעשות שום דבר"

הארגון גם הוציא הודעה בפייסבוק שבה הוסברה מחאתם ובהודעה נכתב: "לפנות בוקר נתלה שלט בקרית שלום על מנת להעביר מסר לשחקנים, וזה רק על קצה המזלג. בשנה שעברה היינו בדיוק באותה נקודת זמן ובאותו מצב, הקבוצה הפסידה 2:0 בטרנר ובסיום המשחק השחקנים שהתאמצו וניסו באו להודות לקהל וקיבלו עידוד כמו שהגיע להם".

"מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? לכל משחק יש דרך ותוצאה, ולמרות שעל תוצאות לא טובות אפשר להבליג ולעודד לקראת המשחק הבא, הדרך שבה דברים נעשים בתקופה האחרונה היא דרך שלא נשתוק עליה. לא הגיוני שמול 10 שחקנים במשחק עונה עושים לכם עקבים לאורך כל המגרש ואף אחד לא מרים רגל אדומה באוויר. לא הגיוני שמתוך 5 דק תוספת זמן 4 דקות שחקן של באר שבע שומר על הכדור בקרן ואף אחד לא מעיף אותו באוויר. לא הגיוני שיותר מחצי קבוצה לובשת אדום כי הם "מחוייבים בחוזה לאדידס". לא הגיוני שהשחקנים לא מספיק גברים להסתכל בעיניים לקהל אחרי שהם מביכים אותו ובורחים לחדר הלבשה במקום לעמוד מול הקהל, להשפיל ראש למטה, ולספוג את מה שצריך. למשחק היום (מול בני יהודה בגביע הטוטו) הארגון לא יגיע לעודד את הקבוצה, במפעל שהקבוצה עצמה מזלזלת בו כמעט כמו שמזלזלת בקהל שלה, מסתבר. אם לא תתעוררו, נעיר אתכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף. יוסי ציפקיס
איומים על חייו. ניר רשף/יוסי ציפקיס

ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה הוציאו הבוקר (רביעי) הודעות תמיכה בתובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף בעקבות איומים שפורסמו נגדו ברשתות החברתיות על ידי אוהדי מכבי תל אביב. רשף התלונן על כך במשטרה שפתחה בחקירה לאיתור המאיימים. על פי הידוע האיומים פורסמו על רקע ההחלטות של התובע להעמיד את מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף לדין אחרי המשחקים מול מכבי חיפה והפועל אשקלון.

מהמנהלת נמסר בתגובה לאיומים כי "מנהלת הליגות מחזקת את ידיו של עו"ד רשף, תובע ההתאחדות ומגנה בחריפות את נסיון אוהדים להלך עליו אימים. אנו קוראים למשטרת ישראל לאתר את העבריינים ולהביאם לדין".

גם ההתאחדות הוציאה הודעת תגובה ובה נכתב: "ההתאחדות לכדורגל מגנה בכל תוקף את האיומים על תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ומשוכנעת כי משטרת ישראל וגורמי החוק יידעו למצות את הדין עם מי שביקשו להלך אימים על איש מקצוע מהמעלה הראשונה שעושה מלאכתו נאמנה ולמען טוהר הספורט. ענישה חמורה ומרתיעה היא הדרך הנכונה אל מול גילויי בריונות. המערכת המשפטית של ההתאחדות לכדורגל תמשיך לפעול במקצועיות, ללא משוא פנים וללא מורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully