וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב נגד השחקנים: "לא יכול להיות שהם יצאו נקיים"

25.10.2017 / 9:17

למרות שקרויף סומן כאחראי לתקופה הרעה, האוהדים מפנים אצבע מאשימה לשחקנים וספק אם יתמכו בקבוצה במשחקים הקרובים: "אם ההנהלה לא נותנת להם בראש, אז אנחנו נעביר את המסר שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: המנכ"ל בן מנספורד מתייחס לעתידו של ג'ורדי קרויף

שבר גדול בין אוהדי מכבי תל אביב לשחקני הקבוצה. בעקבות ההפסד להפועל באר שבע שלשום (שני) וההשפלה בקזחסטן, ביקורת חריפה מושמעת מכיוון חוגי האוהדים נגד השחקנים. בניגוד לתקשורת שסימנה את ג'ורדי קרויף כאחראי המרכזי למצב אליו נקלעה הקבוצה, ארגוני האוהדים מפנים את האצבע דווקא לעבר השחקנים ובתקופה הקרובה הדבר צפוי להיות מורגש אף ביציעים.

כבר בסיום המשחק באצטדיון טרנר נותרו כמה עשרות אוהדים בתחתית יציע האורחים כדי לצעוק ולגדף את השחקנים. כאשר ניסה הקפטן שרן ייני להוביל כמה שחקנים לעבר האוהדים על מנת להודות להם על התמיכה ולהתנצל על היכולת, גירשו אותו האוהדים ולא איפשרו לקפטן ולשאר השחקנים להתקרב. "ג'ורדי הוא ראש הקבוצה, אבל לא יכול להיות שהשחקנים ייצאו נקיים. הם אלה שמשחקים על הדשא והם אלה שמקבלים ים של כסף, כדי לא להתבזות כך", נאמר ונכתב בלא מעט מקומות אתמול. "אם ההנהלה שלנו לא יודעת מה זה לקנוס ולתת בראש, אז אנחנו נדע להעביר את המסרים שלנו", הוסיפו.

עוד בנושא

מנספורד: "ההפסד לא מקובל אך ג'ורדי כאן ולא נמהר לעשות שום דבר"
צמיגי המכוניות של חלק מאוהדי מכבי תל אביב נוקבו ביציאה מטרנר
קרויף בתפקיד לוזון: הרשת מגיבה למשחק הנפל של מכבי תל אביב
אנגלידיס יפגש עם קרויף: "נופתע אם גולדהאר ישלח אותו הביתה"

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם הם אשמים. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

כבר עכשיו לא ברור האם יגיעו אוהדים למשחק גביע הטוטו מחר מול בני יהודה והשאלה הגדולה האם תהיה בכלל תמיכה במשחק הבית הקרוב מול עכו ביום ראשון. כבר במשחק הבית הקודם מול בני יהודה, הורגש פיחות ביציעים כאשר כמעט 1,500 בעלי מינויים לא הגיעו בכלל למשחק.

גם לפני שנה בדיוק נרשם שבר גדול בין האוהדים לשחקנים. אז, זיהו האוהדים שהשחקנים לא מתאמצים עבור המאמן שוטה ארבלדזה והדבר הכעיס אותם מאוד עד שבמספר משחקים, הפסיקו האוהדים לשיר שירים אישיים לשחקנים ואף פסקו מלעודד את הקבוצה.

במועדון מודעים לתחושות הקשות ביציעים ואתמול ניסה המנכ"ל בן מנספורד לרכך קצת את המצב כאשר פנה בדבריו יותר מפעם אחת וביקש להתנצל בפני האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully