וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מבחינתי זה משחק העונה. יותר קשה כשאין אווירה"

26.10.2017 / 16:37

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, הפועל באר שבע תתארח באשדוד. מאמנה חושש משאננות: "הראינו עוצמה, אבל צריך עקביות". על ויטור: "סיכוי גבוה שיהיה בסגל למשחק". אוגו ייעדר

צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: יוסי אלטר

הפועל באר שבע מקיימת היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במחזור התשיעי של ליגת העל, בחוץ מול מ.ס. אשדוד. "השחקנים כבר מספיק וחכמים שזה משחק יותר קשה", אמר בכר, "מבחינתי זה משחק העונה. לא תהיה אווירה שם ולכן זה משחק יותר קשה. הראנו עוצמה מול מכבי תל אביב, אבל צריך עקביות. מיגל ויטור מתאמן וכבר שבועיים וזה עניין של ביטחון שלו. אם יהיה לו ביטחון נאפשר לו לשחק. בקשר לשמחק הקודם התלבטנו אם להכליל אותו בסגל, ויש סיכוי גבוה שהוא יהיה בסגל למשחק הקרוב".

על שיר צדק אמר בכר: "כולם יודעים מה שיר בשבילי אבל זה לא העניין עכשיו, מה שחשוב זה המשחק מול אשדוד".

על ג'ון אוגו וניב זריהן הפצועים "הם מתקרבים להיות בריאים וכשהם יהיו בריאים הם ישחקו".

על אשדוד: "גם כשהיינו קבוצה חזקה ניצחנו בקושי בדקה ה-90 שם. זו קבוצה טובה שהחליפה מאמן. בשני המשחקים האחרונים לקחו ארבע נקודות. הם מתחילים להתחבר. האווירה לא אידיאלית. נהייה חייבים לנצח".

דן איינבינדר הוסיף: "אנחנו מרגישים שיש לנו עוצמה ובמשחק האחרון הראנו אותה בצורה מושלמת, אבל צריך להראות אותה תמיד אם אנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

על שיתוף הפעולה עם מאור מליקסון: "בדרך כלל בין שחקנים טובים שיתוף פעולה קורה מהר ובצורה טבעית. הוא אחד השחקנים המבריקים ששיחקתי איתו. הוא נמצא בכושר מעולה, אני מאוד נהנה לשתף איתו פעולה ואנחנו מפיקים ממנו הרבה".

עוד בנושא:

כשהזעם משחק כדורגל: על הניצחון של הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב
רועי קהת: "הקהל יודע שהשריקות מפריעות. יש לנו לא פחות אחריות מלמאמן"
בהתאחדות מתכננים: החל מהעונה הבאה - סוף למאמנים ללא תעודת פרו

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
באר שבע תחכה בסבלנות. אוגו/ברני ארדוב

ג'ון אוגו, שהחמיץ את הניצחון הגדול של הפועל באר שבע על מכבי תל אביב, צפוי להיעדר גם מול מ.ס אשדוד. הקשר סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ולמרות שמנסה לחזור ואף הביע עניין לשחק ביום ראשון, בצוות המקצועי לא רוצים לסכן אותו והנטיה כעת היא לא לשתפו מול אשדוד, בתקווה להכשירו למשחק הליגה האירופית מול סטיאווה בוקרשט בשבוע הבא.

גם מוחמד גדיר ייעדר ממשחק הליגה הקרוב. מי שצפוי לחזור לסגל הוא מיגל ויטור, שמתאמן כבר שבועיים באופן מלא אך במועדון רצו למשוך ככל האפשר כדי לאפשר לו התאוששות מקסימלית. כעת, גם משום שחאתם עבד אלחמיד ושיר צדק לא יהיו בסגל למשחק, ויטור אמור לשוב אליו אך להתחיל את המשחק על הספסל. מתן אוחיון צפוי לפתוח לצידו של לואי טהא כשוובה בראון יקבל קרדיט כקשר האחורי.

בקבוצה מחכים לזימון רשמי לדיון בעניינו של שיר צדק. הוועדה באופ"א תתכנס באמצע נובמבר ובבאר שבע מאמינים שגם הדיון של צדק יתקיים במועד זה, אך במועדון מחכים לאסמכתא רשמית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully