וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 2:3 את סמפדוריה וטיפסה זמנית אל הפסגה

צמד של מאורו איקרדי (32 ו-54) ושער של מילאן שקריניאר (18) הובילו את הנראזורי ל-0:3, אבל האורחת חזרה וכמעט כפתה שוויון. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי ראשונה לפחות עד המשחק של נאפולי

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
איקרדי חוגג/רויטרס

רצף ההצלחות של אינטר נעצר מעט בשבת עם ה-0:0 בחוץ מול נאפולי. הערב (שלישי) הצליחו הנראזורי לחזור למסלול הניצחונות. זה הלך קשה, הם כמעט שמטו את זה בצורה כואבת במיוחד, אבל בסופו של דבר אינטר הצליחה לנצח 2:3 את סמפדוריה במשחק שפתח את המחזור העשירי בסרייה A. אינטר הובילה כבר 0:3, אבל אז הורידה רגל מהדוושה, ספגה פעמיים ולא הייתה רחוקה גם מלבעוט בדלי.

השער הראשון הגיע בדקה ה-18. מילאן שקריניאר הגיע ראשון לקרן של מתיאס וסינו ודחק מקרוב פנימה את ה-0:1 של אינטר. אז הגיע שער גדול של מלך הנראזורי מאורו איקרדי עם כדור מדויק מאוד מצד שמאל של הרחבה לפינה הרחוקה וזה 0:2 בדקה ה-32. איקרדי השלים צמד פרטי ושלושה שערים של אינטר בדקה ה-54 וזה כבר 0:3. גמור? לא ממש. סמפדוריה, שפתחה את העונה טוב ונמצאת במקום השישי, צימקה בזכות שער של דויד קובנצקי הפולני בן ה-20 בדקה ה-64. פאביו קוואליירלה הצליח לקבוע 3:2 בדקה ה-85. אוהדי אינטר עצרו את הנשימה, אבל בסופו של דבר יצאו מאושרים עם שלוש נקודות ועם המקום הראשון לפחות עד המשחק של נאפולי מול גנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully